Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون 2هزار و 643نفر در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان روزچهارشنبه به رسانه ها ،گفت:  2  بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان جان باختند و تعداد قربانیان این ویروس به 2هزار و 643نفر رسیده است

مریم کوشکی با اشاره به 242 مورد بستری مشکوک و قطعی در استان،افزود: 102بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد تا مجموع مبتلایان به195 هزار و 259نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کوشکی شهرستان پلدختر ، خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، کوهدشت در وضعیت نارنجی و ازنا، چگنی، سلسله، دلفان، رومشکان و بروجرد در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون دانشگاه علوم پزشکی رسانه ویروس کرونا در ایران کرونا در لرستان آذرماه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تداوم تلفات نظامی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۲۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. همچنین ۲ تانک ارتش اوکراین نیز در این درگیری منهدم شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک جنوبی، نیروهای مسلح روسیه سه حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. ارتش اوکراین بیش از ۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6063769

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين