Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دومین روز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند؛ ۲ تیم ایران به میدان رفتند و به یک برد و یک باخت دست پیدا کردند.

تیم «ایران ۱» با ترکیب عبدالحامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی در دومین بازی خود با نتیجه ۲ بر یک از سد «تایلند ۲» گذشت. این بازی که ۵۲ دقیقه طول کشید،‌ طولانی‌ترین بازی این تورنمنت تا پایان روز دوم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول این بازی با امتیاز ۲۱ بر ۱۸ به سود ایران رقم خورد و در ست دوم هم تایلند با امتیاز ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید. ست سوم هم با فاصله ۲ امتیاز به سود تایلندی‌ها رو به پایان بود که در آخرین امتیازات، ایران ورق را برگرداند و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد تا با ۲ برد پیاپی به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد شود.

تیم «ایران ۲» هم با ترکیب بهمن سالمی و ابوالحسن خاکی‌زاده به مصاف «استرالیا ۲» رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. ست‌های اول و سوم این بازی با امتیازات ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۹ به سود استرالیا رقم خورد و ایران فقط در ست دوم با امتیاز ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید. این نخستین بازی ایران ۲ بود. این تیم برای صعود از گروه خود باید در بازی فردا مقابل سریلانکا ۲ پیروز شود.

«ایران ۳» با ترکیب سینا شوکتی و مجتبی آرو که دیروز مقابل «تایلند ۱» باخته بود، امروز استراحت داشت.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور ۲۳ تیم برگزار می‌شود. در مرحله نخست مسابقات، تیم‌های شرکت‌کننده در هشت گروه به میدان می‌روند.

ایران در سال ۲۰۱۱ با ترکیب پرویز فرخی و آق‌محمد سلاق و در سال ۲۰۱۷ با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی قهرمان این مسابقات شد. ترکیب سالمی و رئوفی در سال ۲۰۱۸ هم مدال نقره آسیا را از آن خود کرد.

برچسب‌ها والیبال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال والیبال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ امیرعلی نوروزی بازیکن خوش آتیه شطرنج قم در این مسابقات با کسب امتیاز ۴ از ۷ در رده سنی زیر ۱۲ سال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
این نونهال قمی با وجود اینکه در رده سنی کمتر از ۱۰ سال قرار گرفته بود به دلیل امتیاز بالا، جایزه نفر اول زیر ۱۲ سال گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری