Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مانوئل مونتایا فرناندز» روز چهارشنبه در نشست خبری تیم ملی هندبال اظهار داشت: از صمیم قلب برای تیم ملی بانوان در پیکارهای جهانی آرزوی موفقیت کنیم. مسابقات جهانی در کشور من انجام می‌شود و این دختران را برای تلاش بسیار زیادشان تحسین می‌کنم. آنها در اردن کار بسیار سختی داشتند. گروه آنها بسیار سخت است و باید تاکید کنیم موفقیت اصلی آنها کسب سهمیه برای مسابقات جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب نباید فراموش شود چرا که کار بزرگی صورت گرفته است.

وی افزود: هدف این نشست اعلام رسمی ۳۵ بازیکن اعزامی تیم ملی مردان به مسابقات قهرمانی آسیا است. این لیست در نهایت به ۱۸ نفر می‌رسد. برای تهیه این لیست ۲ هفته اول لیگ را دیدم و از هر تیم ۴ بازی دیدم و امکان برگزاری سه اردو داشتیم به علاوه حضور در تورنمنت قطر که توانستم بازیکنان را محک بزنم.

سرمربی تیم ملی هندبال تصریح کرد: در مورد لژیونرها، همه بازی‌های آن‌ها در لیگ‌های مختلف که ۵۲ بازی بود را دیدم. اصلا نمی‌خواهم امکان اشتباهم را حذف کنم اما این شیوه آنالیز می‌تواند نظرم را قدرتمند کند و کاملا می‌توانم آمادگی آن‌ها را از نظر فنی و جسمانی شرح دهم.

فرناندز افزود: برای تک تک بازیکنان شاغل در ایران و خارج از کشور سه شرط گذاشتم. یک اینکه قلبا بخواهد برای تیم ملی بازی کنند. دوم اینکه با تمام توان برای تیم کشورشان به میدان بروند و شرط سوم اینکه شرایط حضور در تیم ملی را داشته باشد.

وی گفت: می‌توانم بگویم با تمامی بازیکنان به جز ۲ بازیکن در قالب جلسات مختلف صحبت کردم. به حرف آنان ایمان دارم که با صداقت صحبت می‌کنند. می‌توانم تمام آمارهای کیفی را برای رسانه‌ها بازگو کنم. ما به حمایت رسانه‌ها نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی هندبال بیان کرد: وقتی لیست اعلام می‌شود یک سری ناراضی هستند. «وودی آلن» می‌گوید رمز موفقیت را نمیدانم اما رمز شکست را می‌دانم. وقتی تمام آدمها راضی باشند به شکست محکوم هستیم. بازیکنان از نظر فنی سخت است که با سیستم‌های جدید سرمربی، خود را تطبیق دهند اما آنها به خوبی این کار را انجام دهند. می‌خواهیم طوری عمل کنیم که برای بازی کردن در تیم ملی ایران، احساس غرور کنند.

فرناندز اظهار داشت: همیشه این تعهد را دارم که به بازیکن واقعیت را بگویم و سخت و دردناک است به بازیکنی که سخت کار کرده بگویم کنار گذاشته شدی. اما تمام خواهش من این است که تمرکزمان را روی بازیکنان دعوت شده بگذاریم. احساس ترس از شکست ما را از مسیر اصلی خارج می‌کند. هدف اصلی صعود به مسابقات جهانی است و با ایمانی که نسبت به بازیکنان دارم مطمئن هستم که آنها هدف خود را گم نمی‌کنند. از صمیم قلب برای سلمان بربط که مصدوم است و علاوه بر عملی که دارد مادر خود را از دست داده است، از طرف تک تک افراد تیم ملی برایش آرزوی سلامتی دارم و دوست داریم هر چه زودتر به جمع ما برگردد.

وی بیان کرد:راجع به ۲ بازیکن به نام محمدرضا نورایی که در ریکاوری قرار دارد اما او را تحت نظر داریم و سجاد استکی که در ۲ بازی قبل مصدوم شده، باید ببینیم شرایط او چگونه است.

فرناندز در خصوص  اعلام لیست تیم ملی هندبال گفت: خیلی با واژه لژیونر موافق نیستم. در این لیست برخی هستند که می‌توانند در اردو شرکت کنند به جز پویا نوروزی‌نژاد که تا ۲۷ دسامبر در لیگ آلمان حضور دارد.

وی ادامه داد: هیچ بازیکنی مستقیم به من نگفت نمی‌خواهم برای ایران بازی کنم اما سه بازیکن گفتند که نمی‌توانیم در ایران بازی کنیم. ۲ بازیکن هم بودند که اصلا با آنها صحبتی نکردم. سعید برخورداری که ۶ سپتامبر اولین کنفرانس را با او گذاشتم. من او را به خوبی می‌شناسم چرا که با پسرم همبازی بوده و چون تا ۱۴ سپتامبر جوابی از او نشنیدم دوباره با او تماس گرفتم. او به من گفت که تیم ملی برای من تمام شده و چون در زمان انتخابی المپیک از تیم ملی کنار گذاشته شده بود، فکر می‌کند به این تیم تعلقی ندارد و باید برای تیم باشگاهی خود بازی کند.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: سیدعلیرضا موسوی و سعید حیدری‌زاد بازیکنان دیناموکیف، که از همان ابتدا هر ۲ نفر دعوت ما را رد کردند. هر بار در گفت و گو با من گفتند که به دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانند بیایند. هر ۲ نفر بازیکنان مهمی هستند و همیشه در ادوار مختلف حضور داشتند اما همیشه به نظرات آنها احترام می‌گذارم.

وی اضافه کرد: امین یوسف‌نژاد هم عمل جراحی داشت اما اکنون ایران است اما توانایی حضور در تیم ملی را ندارند و به تدیدارهای تیم ملی نمی‌رسد. الله‌کرم استکی بازیکن بزرگی است اما مشکل او این است که از آخرین بازی از اوایل اکتبر از تیم خود جدا شده و از نظر بدنی فرم خوبی ندارد. هم از نظر فردی و حرفه‌ای بسیار قابل احترام است و به او گفتم هر چه سریعتر خود را به تیم برساند و در یک باشگاه فعالیت خودش را آغاز کند تا زمانی که از نظر بدنی آماده شد البته نه کمتر و نه بیشتر، در رابطه با تصمیم گرفته شود.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: همانطور که می‌دانید استکی تمرینات بدنی خود را شروع کرده و وقتی این تلاش را می‌بینیم، می‌فهمیم که او دوست دارد برای ایران بازی کند.

وی افزود: برای تبدیل فهرست ۳۵ نفره به ۱۸ نفره شرط ما این است که بازیکنی مصدوم شود یا ملاحظات فنی اعمال شود. شایسته‌ترین بازیکنان را انتخاب خواهم کرد. کار سختی برای این انتخاب در پیش داریم.

فرناندز در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون در انتخاب بازیکنان نقش داشته یا خیر؟ گفت: شما روی خوب من را دیدید و در این مورد خوش شانس هستید. هیچ فردی در خصوص این افراد به من حرفی نزده و اگر اینگونه بود در این نشست صحبت نمی‌کردم. به جز کادر فنی که فدراسیون برخی از مربیان ایرانی را به تیم ملی اضافه کرده است.

برچسب‌ها وودی آلن تیم ملی هندبال مسابقات قهرمانی آسیا مانوئل مونتایا فرناندز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وودی آلن تیم ملی هندبال مسابقات قهرمانی آسیا وودی آلن تیم ملی هندبال مسابقات قهرمانی آسیا مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال برای تیم ۲ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم