Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی که مسکن به میزان نیاز مردم تولید شود، قیمت‌سازی‌ها نمی‌تواند در نابسامانی بازار اثرگذار باشد در واقع باید مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود. این موضوع در خودرو و... نیز وجود دارد. نباید به بهانه کمبود مسکن و خودرو پلتفرم‌های را در درج قیمت محدود کرد.

به گزارش تابناک، علی جدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره مزایای درج قیمت خودرو و مسکن در فضای مجازی گفت: استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت کسب و کار‌ها یک ضرورت است و تمام کشور‌ها نیز از این پتانسیل آگاه بوده و از آن بهره می‌برند، اما اگر این فضا به درستی مدیریت و ساماندهی نشود می‌تواند موجب ضرر و زیان به کسب و کار‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل تحریم و محدودیت‌های اقتصادی، دلالان از این شرایط برای ایجاد التهاب در بازار نیز استفاده کرده‌اند، اظهار کرد: در صورت تعریف چارچوب‌ها، همه با استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت کسب و کار‌ها و اپلیکشین‌ها موافق هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژوپارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 6081066

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد