Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند استاندار کرمان در نهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه ده‌ها طرح در استان علاقمند به استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی هستند، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا لیست طرح‌هایی که ظرفیت و اهلیت استفاده را دارند جمع‌بندی و ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین شناسایی و گزارش قوانین مزاحم در اجرای پروژه‌ها را از سوی دستگاه‌ها لازم دانست و ابراز داشت: بسیاری از قوانین مزاحم در بودجه، اسناد آمایش و برنامه توسعه هفتم قابل اصلاح هستند و بسیاری از مشکلات استان و کشور را برطرف خواهند کرد.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که با رفع قوانین زائد، تسهیلی در فضای کسب و کار کشور انجام خواهد شد افزود: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، وضعیت سه پروژه میراث فرهنگی در شهر کرمان باید مشخص شود و اگر پیمانکار توانایی اجرا و تامین مالی ندارد خلع ید شده و پیمانکار دیگری گرفته شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پالایشگاه پلاسما خون عنوان کرد: وزیر بهداشت بر ماندن پروژه در کرمان موافقت کرده است و باید سرمایه‌گذار جدید مشخص شود. این پروژه برای کشور مهم است و همه دستگاه‌ها ملزم هستند در فرآیند قانونی برای راه‌اندازی پروژه همکاری کنند تا هر چه سریعتر وارد فاز اجرایی شود.

استاندار کرمان در خصوص گازرسانی در نقاط استان گفت: شرکت گاز باید به تعهد خود در گازرسانی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی متعهد باشد و این پروژه را کاملا اجرا کند، کم کردن تعداد انشعابات قابل قبول نیست.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان پروژه های اقتصاد مقاومتی علی زینی وند استاندار کرمان تحقق پروژه های اقتصاد مقاومتی رفع قوانین زائد پروژه های اقتصاد مقاومتی استاندار کرمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برآورد‌ها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی می‌باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی و بویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید