Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با بیان اینکه میدان امام علی (ع) سال‌ها پیش ساخته شده، اما مورد استفاده بهینه قرار نگرفته است، گفت: با نگاه اقتصاد فرهنگ، اتفاقاتی در میدان امام علی(ع) رخ خواهد داد که بازنمای تاریخ و فرهنگ شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _چهارشنبه سوم آذرماه _ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های مهم عمرانی شهر اظهار کرد: یکی از مناطقی که به نوعی معرف شخصیت اصفهان به شمار می‌رود، منطقه میدان امام علی (ع) است که پیمانکاران از سال‌ها پیش در آن به عنوان یک کلان پروژه شهری فعالیت کرده و در حال تکمیل پروژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز بازدیدی از برخی پروژه‌های شهرداری انجام دادیم که خوشبختانه شرایط خوبی داشت از جمله پروژه مجتمع تجاری کمر زرین که با یک معماری زیبا آماده می‌شود تا به یکی از بازارهای طلای شهر تبدیل شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه مجتمع تجاری کمر زرین با مشارکت مردم و استفاده از نظرات کسبه طراحی شده و تجربه میدان امام علی (ع) در آن نهفته است، تصریح کرد: این مجتمع یکی از اتفاقات خوب در این از منطقه شهر است که تا قبل از پایان سال شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در جلسه امروز میدان امام علی (ع) به عنوان منطقه گردشگری مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با طراحی محور جدید گردشگری و رخدادهایی که در میدان در آینده نزدیک خواهیم داشت، یکی از مقاصد شهروندان و گردشگرانی که به اصفهان سفر می‌کنند، میدان امام علی (ع) و محله‌های پیرامون آن خواهد بود.

وی با اشاره به نقش اقتصاد فرهنگ در پروژه میدان امام علی (ع)، اظهار کرد: میدان امام علی (ع) سال‌ها پیش ساخته شده، اما مورد استفاده بهینه قرار نگرفته است، از این رو با نگاه اقتصاد فرهنگ، اتفاقاتی در آن رخ خواهد داد که بازنمای تاریخ و فرهنگ شهر خواهد بود؛ در واقع اقتصاد فرهنگ می‌تواند منبع درآمد پایدار برای مدیریت خود میدان امام علی (ع) نیز باشد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون شهرداری در این پروژه هزینه می‌کرده، اما مقرر شده از این پس با کمیته‌ای که با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تشکیل شده، میدان امام علی (ع) مقصد گردشگری و اتفاقات فرهنگی با نگاه خوداتکایی، خودکفایی و اقتصاد فرهنگ باشد.

کد خبر 537552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میدان امام علی ع احیای میدان امام علی شهردار اصفهان علی قاسم زاده پروژه هاي عمراني شهر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر اصفهان اصفهان کلانشهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میدان امام علی اقتصاد فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز