Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جمشید لقایی سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه بخش‌هایی از حلقه ترافیکی، در شهر اصفهان و بخش‌هایی در محدوده قانونی شهر‌های اطراف همچون دولت آباد، خمینی شهر، درچه و شهر ابریشم است، تحقق بخش‌های دیگر به اراده شهر‌های پیرامون بستگی دارد و به دلیل اولویت بندی در اجرای قطعات مختلف رینگ، تکمیل این پروژه زمانبندی کاملی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی که هم اکنون در دست احداث است، حد فاصل جاده نائین تا جاده فرودگاه است که حدود ۷ کیلومتر، طول دارد.
سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص ابعاد مختلف رینگ چهارم گفت: پروژه‌هایی که در این مقیاس هستند، ابعاد مختلفی دارند همچون بخش تملک که زیر نظر اداره املاک است و بخش ساخت که زیر نظر معاونت عمران است.

لقایی در خصوص مناطق پیشگام در ساخت و تکمیل این حلقه ترافیکی گفت: در حال حاضر برای ادامه حلقه از مسیر فرزانگان در منطقه ۱۴ تا جاده نائین در منطقه ۱۵، این دو منطقه درگیر ساخت و بسیار فعال هستند.

وی اضافه کرد: در مناطق دیگر همچون روشن دشت واقع در منطقه ۴ بخش‌هایی از کار انجام شده است، البته بخش‌هایی از تملک برای تعریض قطعه‌ای از رینگ، باقی مانده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده نائین بخش هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شرایط، زمان و مکان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر معادلی اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند باید رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل جدید اعزام به آدرس اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حضور یابند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله کوتاه کردن موی سر و گرفتن ناخن‌ها را رعایت کنند و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل قاشق و چنگال، لیوان، حوله و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

کد خبر 745570

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران