Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر چهارشنبه در اجتماع بسیجیان شهرستان بویراحمد در یاسوج افزود: در شرایطی شجره طیبه بسیج شکل گرفت که کشور ما در عرصه‌های مختلف مورد تاخت و تازه دشمن بود.

وی بیان داشت: دشمنان شرایطی را برای این ملت ایجاد کردند که سبب تحقیر ملت ایران می‌شد، ملتی که در جهان نامدار و شناخته شده بودند، مردمی که دارای تمدنی بزرگ، اندیشمند و مشهور جهانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: دشمنان، کشور ایران را در دو جنگ جهانی تحقیر کردند و در دوران پهلوی بیگانگان برای ایران تصمیم گیری می‌کردند، برای کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا بود اما دچار یک عقب ماندگی عمیق شد.

وی افزود: کشوری ما مهد زکریای رازی، خواجه نصیرالدین طوسی، حافظ سعدی و فردوسی بوده و در ابعاد فرهنگی و معنوی غنی بود اما تحقیر می‌شد و در این شرایط امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد.

حسینی اظهار داشت: شجره بسیج از مساجد و هئیت های مذهبی، مدارس و دانشگاه‌ها شکل گرفت و کسی باور نداشت حکومتی که مورد حمایت غرب و تا دندان مسلح است توسط مردم شکست بخورد هر چند ملت ایران و امام در برابر جهان استکبار و آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل و شرق و غرب جنایتکار ایستادگی کرد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران، حمله‌های ضد ایرانی از طریق کودتا، ترور، هشت سال جنگ با تجهیز صدام برای تجزیه ایران و ساقط کردن آن را آغاز کردند زیرا نظام اسلامی در برابر تمام دنیای مستکبرین ایستادگی کرد و اگر جهان استکبار و استعمار اجازه می‌دادند همین عشایر استان برای شکست ارتش صدام کافی بود.

حسینی با بیان اینکه دشمنان از طریق شرق و غرب، جنگ مستقیم را بر علیه ملت ایران آغاز کردند، گفت: صدام شکست خورد و حامیان آنها نیز شکست خورده و آمریکا دچار عقب نشینی و شکست شدند.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: روحیه بسیجی سبب سرکوبی دشمن می‌شود و همانگونه که رهبر انقلاب فرموده است هزینه تسلیم بیشتر از هزینه مقاومت است و ما هشت سال جنگیدیم مبارزه کردیم شهید دادیم و جانباز تقدیم انقلاب شد اما همه آنها و ما و مهمتر خدا و انبیا و حضرت محمد (ص) به شهیدان افتخار می‌کنند و هر انسان آزاده ای به شهدا و ارزش‌های انسانی و الهی افتخار می‌کند.

حسینی افزود: بسیج، دست آورد پویا و یادگار همیشه زنده و بی نظیر امام خمینی بوده و آنچه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را در برابر انواع تهدیدها و توطئه‌های دشمنان بیمه کرد تفکر و روحیه بسیجی در کشور است و بسیجیان دریادل آنگونه که در زمان جنگ از میهن با جان و دل دفاع کردند در شرایط اقتصادی هم همت و مسئولیت پذیری خود را در بهبود اوضاع و خدمات رسانی به جامعه نشان دهند.

کد خبر 5359904

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج سید نصیر حسینی کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است

امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.

متن  پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه پای حرف خود ایستاده و وعده صادق همین را اثبات کرد
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه