Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:05:22 GMT

خوانسار مهد پرورش عالمای بزرگی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۴۶۲۰

خوانسار مهد پرورش عالمای بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری امروز در شورای اداری خوانسار با تأکید بر برگزاری کنگره آیت‌الله سید احمد خوانساری اظهار کرد: خوانسار مهد پرورش هزار عالم است و باید هویت مذهبی شهر حفظ شود.

وی با بیان اینکه معیار انسان در سه مقوله تقویت ایمان، تذهیب اخلاق و داشتن احکام است، گفت: برتری انسان به داشتن فضائل اخلاقی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی با بیان اینکه اتحاد از مبانی اصیل دین است، گفت: دشمن دائم در ذهن جوان شبهه ایجاد می‌کند، رهبر معظم انقلاب دو سال است که جهاد تبیین را مطرح کرده و علما در این زمینه وظیفه دارند تا رونشگری کنند و شبهات را پاسخ دهند. 

در ادامه حجت الاسلام رسول خواجه‌کریمی امام جمعه خوانسار با اشاره قدرت لایزال بسیج، اظهار کرد: بسیج با وجود توانایی معنوی در تمام عرصه‌ها تجلی‌گری می‌کند تا جامعه به  رشد و تعالی برسد.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه به مدیریت بسیجی، گفت: مدیریت بسیج هوشمندانه و سراسر اخلاص و صداقت است، بسیج با ایمان به کتاب خدا برای رشد و هدایت جامعه تلاش می‌کند.

امام‌جمعه خوانسار گفت: سنگ بنای بسیج اسلام است و در اراده بسیج هیچ هدفی از فرهنگ اسلام جدا نیست، بسیج فضائل الهی دارد که در دوران دفاع مقدس آن‌ها را عملی کرد.

در ادامه ابوالفضل توکلی شهردار خوانسار با اشاره به  نصب شش دستگاه اذان گو در شش نقطه شهر خوانسار، اظهار داشت: این دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند است و با توجه به نرم افزاری که روی آن نصب شده صدای اذان و دعاها را به صورت خودکار و در زمان‌های تعیین شده پخش می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان استان های کشور علما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس همراه با دستیارانش تصمیمی ناگهانی در ترک ایران گرفتند و بلافاصله بعد از امضای فسخ قرارداد، تبریز را به مقصد استانبول ترک کردند.

خمس که حالا در کرونیا حضور دارد و خود را آماده تصمیم بعدی می‌کند، در حالی شغل سرمربی تراکتور را رها کرد که می‌گوید شرایط خانواده و اصرار آنها برای بازگشت مهمترین علت خروج از ایران بوده است.

در بخشی از یک مصاحبه کوتاه که مارکا منتشر کرده، او به پروژه خود در تراکتور اشاره می‌کند و می‌گوید که دو سال از قراردادش را برای ادامه زندگی در کنار خانواده‌اش بخشیده است.

پاکو خمس همچنین تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با باشگاه داشت و در ایران تجربه غنی را به دست آورد اما در نهایت تفاوت زندگی در این کشور باعث شد تا او شغل خود را رها کند و به اسپانیا برود.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است