Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم مرادی ظهر امروز با گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان، اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرگان افتتاح شد که این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در پارک‌شهر گرگان دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد:یکی از اقداماتی که در بسیج سازندگی انجام می‌دهیم راه‌اندازی نمایشگاه‌های فصلی در شهرستان گرگان است و این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت کارآفرینان صندوق قرض الحسنه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*افتتاح نمایشگاه اقتصادمقاومتی با ۱۰ غرفه و ۲۰ کارآفرین در پارک‌شهر گرگان

 

مسوول بسیج سازندگی شهرستان گرگان ابراز کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان گرگان در قالب ۱۰ غرفه و ۲۰ کارآفرین در پارک‌شهر گرگان دایر خواهد بود.

مرادی حذف واسطه‌گران را در عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای رونق‌اقتصادی توانسته بسیار خوب عمل کند و کارآفرینان به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه‌گران می‌توانند محصولات خودشان را به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با شهرداری گرگان در این زمینه صورت گرفت قرار شد فضای مناسبی را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم یک نمایشگاه دائمی در حوزه اقتصادمقاومتی ایجاد کنیم.

 

* مجموعه دولتی پای کار بیایند تا بتوانیم گام مثبتی برای کارآفرینان برداریم

مسوول بسیج سازندگی شهرستان گرگان گفت: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری«مدظله العالی» به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شد نگاه ما بر این است که مجموعه دولتی پای کار بیایند تا بتوانیم در حوزه اقتصاد مقاومتی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم گام مثبتی برای کارآفرینان برداریم.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه فرمانده سپاه گرگان پارک شهر گرگان میثم مرادی بسیج سازندگی شهرستان گرگان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند