Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازتاب جشن حافظ در رسانه‌های دنیا قابل توجه بود فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی توانست برنده تندیس حافظ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر مرد (امیر جدیدی برای «قهرمان» و پیمان معادی برای درخت گردو) و بهترین تدوین شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره حافظ، بیست و یکمین جشن حافظ روز شنبه با اعلام جوایز در دو شاخه سینما و تلویزیون به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی توانست برنده تندیس حافظ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر مرد (امیر جدیدی برای «قهرمان» و پیمان معادی برای درخت گردو) و بهترین تدوین شود.

در بخش تلویزیون «زخم کاری» بهترین سریال انتخاب شد و جایزه بهترین کارگردانی به شهرام شاه حسینی برای «می‌خواهم زنده بمانم» رسید.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

سایت‌های معتبر دنیا به پوشش خبر جشن حافظ و فهرست جوایز پرداختند. سایت‌هایی مانند ددلاین، لو فیلم فرانسه، سی‌ان‌ان ریدیو، ام اس ان بی سی، یاهو، بالیوود، ایلینویس فیلم، واچ لایو ناو، ایکس نیوزنت، لوکال تاک، هدتاپیکس، پاپ استار، فلوریدا سلبس خبر جوایز بیست و یکمین جشن حافظ را بازتاب دادند.

برچسب ها: سینماگران سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینماگران سینمای ایران جشن حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی

دونده ایران در جریان برگزاری جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری مسابقات‌ دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد.

طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حدنصاب ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 فروردین)
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • بهترین بازیکن دنیا از نظر ترنت الکساندر آرنولد چه کسی است؟