Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:13:36 GMT

۵۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۵۶۷۱

۵۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حبیب الله حسن خانلو عصر روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: حدود یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر در استن گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و ار خدمات این مجموعه بهره می برند.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار ارائه خدمات مطلوب دارند، اظهار داشت: باید نقش مان ، وظیفه و اولویت ها را درست و خوب تشخیص دهیم و عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: برای جلب اعتماد مردم چاره ای جز توجه ویژه به عدالت نداریم ، این مهم در لفظ آسان بوده اما در فهم و اجرا بسیار سخت است.

به ازای هر یکهزار نفر در کشور ۱.۷ تخت بستری وجود دارد

معاون درمان تامین اجتماعی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه بخش درمان این سازمان در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: ۱۵ درصد بخش درمان کشور توسط تامین اجتماعی اداره می شود.

دکتر امیرعباس منوچهری با تاکید بر اینکه وظیفه داریم تا بر اساس قانون با عدالت و بدون چشمداشت و منتی به مردم خدمات ارائه دهیم، افزود: دغدغه اصلی ما در تامین اجتماعی ایفای تعهدات به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران است.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی سازمان در حوزه درمان اصل بر عدالت محوری است، ادامه داد: قابل قبول نیست که در کشور به ازای هر یکهزار نفر جمعیت ١.٧ تخت بستری وجود دارد.

در این مراسم ضمن قدردانی از دکتر رضا قنبرپور مقدم معاون پیشین درمان تامین اجتماعی گیلان دکتر حسین ابراهیمی به عنوان معاون جدید درمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان درمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند