Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) با همراه داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت امام رضا علیه السلام، ملاقاتی با خانواده غزاله شکور داشتند، اما تلاش‌های آن‌ها نیز برای گرفتن رضایت بی‌نتیجه ماند و آرمان عبدالعالی با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در طول هشت سال گذشته به سمت سالن اجرای حکم رفت و حکم قصاص در مورد او به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۳۱ اعدامی در مشهد از پای چوبه دار به زندگی بر گشتند

 

آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم شد.با تقاضای قصاص و گذشت نکردن خانواده  غزاله شکور، حکم قصاص آرمان عبدالعالی که از سال ۹۲ در زندان به سر می‌برد، صبح امروز چهارشنبه سوم آذرماه اجرا شد.

انتهای پیام//م.م.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان حرم رضوی حکم قصاص پرچم حرم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود

شهردار مشهد از انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) در روز ۱۸ فروردین‌ماه امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف، اظهار داشت: همان‌طور که بارها اعلام شد یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر با توجه به ترافیک سنگین و آلودگی هوا، توسعه خطوط مترو مشهد است.

وی افزود: در همین راستا اولویت شهرداری در حوزه احداث مترو اتصال آن به حرم مطهر است، لذا در فاز اول بهره‌برداری از 6 کیلومتر میانی خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) که این خط را از طریق باب الجواد(ع) به حرم مطهر متصل خواهد کرد در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به‌سرعت در حال انجام است.

شهردار مشهد با بیان اینکه این بخش از خط 3 در میدان شهدا به خط 2 و در ایستگاه بسیج به خط یک متصل خواهد شد، بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول خط سه در واقع راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری را به حرم مطهر امام رضا (ع) متصل خواهد کرد که این اقدام دسترسی زائران به حرم مطهر را تسهیل می‌کند.

قلندر شریف تصریح کرد: طبق برنامه زمان‌بندی امیدواریم فاز یک خط سه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت ایستگاه‌ها به‌سرعت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اکنون ریل‌گذاری مسیر 12 کیلومتری رفت و برگشت فاز اول خط سه با استفاده از ریل ملی ریل‌گذاری شده و مابقی نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.

شهردار مشهد، گفت: در کنار ریل‌گذاری مسیر، نصب تجهیزات از جمله تابلو‌های برقی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حال انجام است و با نصب این تجهیزات تست گرم فاز اول خط سه 18 فروردین ماه انجام می‌شود.

قلندر شریف به وضعیت ساخت ایستگاه‌های مسیر 6 کیلومتری فاز اول خط سه اشاره و اضافه کرد: اکنون ساخت سازه سه ایستگاه باب الجواد (ع)، میدان شهدا و پایانه مسافربری امام رضا (ع) از حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در بخش معماری و تجهیزات نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی در خصوص تأمین مالی پروژه مترو مشهد نیز گفت: در بحث اوراق مشارکت انتشار اوراق به مبلغ دو هزار و 900 میلیارد تومان تأیید شده و این موضوع از سوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حال پیگیری است که امیدواریم تا شهریورماه امسال این مبلغ محقق شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • رهایی محکوم به قصاص از دار مجازات در شهرستان تویسرکان
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند