Web Analytics Made Easy - Statcounter



در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است.

صداوسیما از قول یک منبع آگاه اعلام کرد: در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است.

در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است به نحوی که در این مدت هیچ گونه دسترسی به میزان ذخایر سدهای کشور وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه مسئولین بخش انفورماتیک شرکت مدیریت منابع آب خبر حمله سایبری را تایید نمی‌کنند اما شرایط بوجود آمده نشان دهنده قوت گرفتن حمله سایبری است.

این منبع آگاه اعلام کرد: امروز حتی دسترسی کارکنان شرکت نیز به فضای مجازی از جمله نرم‌افزار واتس آپ که تا پیش از این کارکنان شرکت برای برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کردند نیز از بین رفته است.

پایگاه اطلاع رسانی «علم‌الهدی» مورد حمله سایبری قرار گرفت

مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این پایگاه روز چهارشنبه مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

به گزارش ایرنا؛ علی رنجبران با بیان این مطلب گفت: عناصر سایبری منافقین که بارها در سایت و صفحات اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به وی اهانت و او را تهدید کرده بودند در آخرین فعالیت مغرضانه خود به طور همزمان پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی و برخی سایتهای داخلی را مورد حمله قرار دادند.

وی ادامه داد: این حمله سایبری به سایت اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی با نمایش شعارهایی از سوی گروهک جنایتکار منافقین همراه بود که با اقدام به موقع تیم فنی رسانه امام جمعه مشهد شعارهای نمایش داده شده حذف شد و تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن سایت به حالت عادی ادامه دارد.

سایت مجلس خبرگان و دادگستری از دسترس خارج شد؟

صبح امروز که با خبر حمله سایبری به سدهای ایران آغاز شد.ظهر امروز به حمله سایبری به سایت‌های اطلاع رسانی نهادها و سازمانها ختم شد.

تا این لحظه، سایت مجلس خبرگان رهبری و وزارت دادگستری هم از دسترس خارج شده است، اما مشخص نیست این موضوع به حملات ربط دارد یا نه.

سایت شخصی آیت‌الله علم الهدی نیز مورد حمله سایبری قرارگرفته./شرق

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ