Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: گروسی گفت سفرش به ایران بی‌نتیجه بود، توافق کامل حاصل نشد اما او به همکاری با طرف ایرانی برای حل مسائل باقی‌مانده ادامه خواهد داد. روسیه از این تلاش‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش برنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: گروسی گفت سفرش به ایران بی‌نتیجه بود، توافق کامل حاصل نشد اما او به همکاری با طرف ایرانی برای حل مسائل باقی‌مانده ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه از این تلاش‌ها حمایت می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه انرژی ایران اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در سخنانی ضمن تاکید بر پایبندی قطر بر میانجیگری در گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از ارزیابی مجدد بحث میانجیگری از سوی این کشور سخن گفت.

وی افزود: میانجیگران از عدم دستیابی به توافق آتش‌بس در ماه رمضان احساس ناکامی می‌کنند. ما ناخشنودی خود را نسبت به هجمه‌های متعدد علیه تلاش‌های میانجیگری به ویژه تلاش‌های صورت گرفته از سوی قطر ابراز داشته‌ایم.

الانصاری گفت: وزیران کابینه نتانیاهو اظهاراتی منفی را در خصوص نقش قطر بیان کرده‌اند. هرگز نخواهیم پذیرفت که از قطر برای موضع‌گیری‌های سیاسی یا اهداف انتخاباتی از سوی هیچکدام از طرف‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: اکنون گروه‌های مذاکره‌کننده در رابطه با بحران غزه در قطر حضور ندارند. چالش نخست در برابر میانجیگری آن است که طرف‌ها باید جدیت کافی برای دستیابی به نتیجه را داشته باشند. برهه کنونی نیازمند یکپارچگی بیش‌تر میان تمامی طرف‌های فلسطینی است.

الانصاری گفت: هیچ طرفی از جامعه بین‌الملل نمی‌تواند حمله به رفح را که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند بپذیرد. همه ما باید تلاش کنیم حمله احتمالی اسراییل به رفح و این جنگ متوقف شود.

وی افزود: ما از تصمیم برخی کشورهای اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین استقبال می‌کنیم. همچنین ما از گزارش کولونا و تصمیم چندین کشور برای تامین مالی آنروا پیش از ارایه این گزارش استقبال می‌کنیم. امیدواریم که گزارش کولونا به از سرگیری تامین مالی آنروا و افزایش آن بیانجامد.

کد خبر 6086807

دیگر خبرها

  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای