Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:31:23 GMT

کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۸۵۸

کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت

به گزارش روابط عمومی رایتل، کاربران این اپراتور می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ی ویژه‌ی ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند.
درحالی تازه‌ترین نرخ مصرف اینترنت آزاد توسط رایتل با تعرفه ۴ هزار تومان اعلام شد که مشترکین سایر اپراتورهای ارتباطی برای بهره‌مندی از هر گیگابایت اینترنت آزاد، میانگین حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این اقدام در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به رایتل بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند ارغوانی، منظور شده‌است.
همچنین این اپراتور پیش از این، برقراری تماس درون شبکه (از خطوط رایتل به رایتل) را با کمترین تعرفه ممکن یعنی ۷ تومان (۷۰ ریال) برای هر دقیقه مکالمه، اعلام کرد. برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با سیم کارت رایتل تنها ۴۲۰ تومان است.
گفتنی است، با استناد به جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌های مکالمه اپراتورها، رایتل مقرون به صرفه‌ترین نرخ را برای مشترکین در نظر گرفته و تعرفه اپراتورهای دیگر تقریبا ۱۲ برابر این نرخ است.
ده سالگی رایتل و آغاز دومین دهه از فعالیت این اپراتور بهانه‌ای برای رونمایی از طرح کاهش تعرفه مصرف اینترنت آزاد شد.

کد خبر 1576321

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اینترنت آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی