Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور می‌گوید که قصد تقویت تیم را دارد اما بازیکنان آزاد در حد تراکتور نیستند.

به گزارش ورزش سه، زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: این مسابقه واقعا یک بازی خیلی سخت بود. قبل از بازی حتی در تمرینات به بازیکنان گفته بودم که این بازی یک مسابقه مهم است چون جهت تیم را مشخص می‌کند که ما باید در چه مسیری راهمان را ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: من واقعا از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. متاسفانه تنش های زیادی بین دو تیم بود که به نظر من لازم نبود و می‌توانست آرام تر باشد و بازی بهتری را ارائه بدهیم. مسلما این برد به بچه ها اعتماد به نفس خوبی می‌دهد که در ادامه راهمان را بهتر ادامه بدهیم ولی کار زیادی داریم و باید کار کنیم که تیم به حد مطلوب برسد.

 

سولدو در خصوص شناختش از فوتبال ایران توضیح داد: هموطنان زیادی از من در ایران کار کرده بودند و از آنها سوالات زیادی پرسیدم و شناخت نسبی به من دادند و اطلاعات مثبت و خوبی از این نظر جمع کردم. شناختی هم که از تیم خودمان پیدا کردم این است که متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم رفته‌اند و متاسفانه در قسمت آماده سازی مربی های تیم تغییر کرده‌اند و مشکلاتی در تیم به وجود آمده و در این مدتی که من اینجا هستم باید روی این نکات کار کنیم که تیم از لحاظ بدنی آماده شود و هم از لحاظ فنی برای بازی ها. خوشحالم که بازیکنان این آمادگی را دارند و با اعتماد به نفسی خوبی می‌خواهند به کار ادامه بدهند تا مشکلات حل شود.

 

سرمربی تراکتور درباره عقب کشیدن تیم پس از گل اول گفت: همانطور که گفتم چون تیم از لحاظ بدنی آماده نشده، تیم ما آمادگی کامل برای نود دقیقه ندارد. دوست دارم سرعت تیم بیشتر شود و رو به جلو بازی کنند و در درگیری ها شرکت کنند، الان تیم بخاطر کم و کسری هایی که در آمادگی ها بوده، خیلی کم درگیر می‌شود. با نفراتی که هستند و نفراتی که شاید بعدها اضافه شوند بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم. عقب کشیدن تیم به این صورت نبود که ما دفاع کنیم بلکه حالت تاکتیکی خوبی که حریف را به زمین خودمان بکشانیم که با دو بازیکن سرعتی به گل های بعدی برسیم.

 

او در پایان با اشاره به نیاز تراکتور به جذب بازیکن توضیح داد: ما برای تقویت تیم برنامه داریم و با باشگاه صحبت کرده‌ایم اما متاسفانه در زمانی هستیم که بازیکنانی بیرون هستند که اکثرا در حدی نیستند که بتوانند به ما کمک کنند چون بازیکنان خوب را اکثر تیم ها بازیکنان خوب را گرفتند. باید صبر کنیم و با حوصله بازیکنانی جذب کنیم که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند نه اینکه بازیکنی بیاوریم که در حد همین ها باشند و هیچ تغییری در تیم ایجاد نشود و برای همین زمان لازم است. تیم برای خط میانی و حتی خط جلو به بازیکن نیاز دارد.

تراکتور زوونیمیر سولدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان ربیعی به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و  دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این دیدار ربیعی ذوب‌آهن را با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدحسین اسلامی، فریبرز گرامی، مهرداد رضایی، مجید علیاری، علی مصلح، چاپادزه، کمال کامیابی‌نیا و امید لطیفی به میدان فرستاده است.

دقیقه 11 حرکت انفرادی سیدمحمد قریشی برای ذوب‌آهن بی‌ثمر بود.

دقیقه 21 ضربه سر مجید علیاری با واکنش خوب احمد گوهری برگشت داده شد.

دقیقه 31 حمله آلومینیوم با دخالت بازیکنان ذوب‌آهن تبدیل به دو کرنر پیاپی شد.

دقیقه 32 ارسال کرنر و ضربه سر یاران آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 37 حرکت ترکیبی بازیکنان آلومینیوم و شوت مهدی لیموچی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در پایان وقت قانونی نیمه اول 2 دقیقه وقت اضافه توسط داور اعلام شد.

دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

آلومینیوم جلوی بازی کردن فخرالدینی برای استقلال را می‌گیرد؟دوئل همسایه‌ها؛ ذوب آهن اصفهان میزبان آلومینیوم اراک

دقیقه 46 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن به امیرحسین جدی رسید که در زدن ضربه ناموفق بود و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 47 شوت امید لطیفی از کنار دروازه آلومینیوم اراک به بیرون رفت.

دقیقه 49 ارسال بلند یاران آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 61 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن را مدافعان اراک به کرنر فرستادند.

دقیقه 63 ارسال محسن آذرباد با ضربه آرام مجید علیاری در دستان احمد گوهری قرار گرفت.

دقیقه 70 نفوذ محسن آذرباد و ارسال او به سمت دروازه آلومینیوم را مدافعان این تیم به کرنر فرستادند.

دقیقه 73 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن به درون محوطه باعث سرنگونی بازیکن این تیم شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 76 مجددا در صحنه مشکوک بازیکن ذوب‌آهن در محوطه آلومینیوم روی زمین افتاد اما بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 84 ارسال بازیکن ذوب‌آهن به هم‌تیمی او نرسید و از کنار دروازه آلومینیوم با بیرون رفت.

دقیقه 87 پرتاب بلند قریشی با ضربه سر بازیکنان ذوب‌آهن به بیرون رفت.

این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در پایان وقت‌های قانونی دوار چهارم 7 دقیقه وقت اضافه گرفت که در دقیقه 2+90 فردین یوسفی در محوطه جریمه روی پاس ارشیا سرشوق صاحب توپ شد و با یک شوت محکم گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 7+90 محجدجواد محمدی در نیمه زمین خودی صاحب توپ شد و با نفوذ به محوطه جریمه آلومینیوم اراک و یک ضربه دقیقه گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان  ربیعی خاتمه یافت.

انتهای پیام/174/.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم