Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:50:03 GMT

سنگرهای کلیدی دنیا با مکتب بسیج فتح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۱۵۷

سنگرهای کلیدی دنیا با مکتب بسیج فتح می‌شود

سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان ساوه در سالن سلمان ساوجی اظهار داشت: بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت را به دنیا ارایه کرد و بسیجیان در گام نخست انقلاب با موج تهدیدات دشمنان همواره در صحنه لبیک به ولایت حضور داشتند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس مانند دانشگاهی جوانان انقلابی را که تبلور معنویت و از خود گذشتگی بودند، تربیت کرد و در تمام عرصه‌های نظام آماده خدمتگذاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: در بحران سلامت ۶۵۰ هزار بسیجی ساماندهی شدند و بسیج تشکیلاتی فراگیر است که خالصانه در هنگام بروز هرگونه مشکلی تلاش می‌کند.

دستجانی عنوان کرد: بسیجیان برای جامعه‌سازی اهداف والایی را در پیش گرفتند و فرهنگ جهاد و شهادت را به ادبیاتی جهانی تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: بسیجیان الگوی جوانان سراسر جهان هستند و در عرصه‌های مختلف مطالبات رهبری را توام با معنویت، اخلاق و بصیرت محقق می‌کنند و بسیج با محوریت مسجد، سنگرهای کلیدی و مهم دنیا را فتح کرده و از نفوذ دشمنان جلوگیری خواهد کرد.

به گفته دستجانی، در دوران شیوع ویروس کرونا، بسیج خالصانه وارد میدان شد و برای سلامت و اقتدار کشور از خودگذشتگی کرد زیرا که هدف اصلی بسیج راه‌گشایی در بحران‌هاست.

وی بیان کرد: بسیجیان تنها در بعد نظامی فعال نیستند بلکه در هر زمینه‌ای که مصالح عمومی مردم باشد، از خدمت گذاری صادقانه دریغ نخواهد کرد.

۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ساوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج ساوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد