Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس در فردیس، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان، در خصوص اعتبارات شهرستان، اظهار کرد: مجموع  اعتبارات تملک و دارایی شهرستان ۵۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان بوده که از این مبلغ  میزان ۹۸ درصد تبادل موافقت نامه‌های بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است و به دنبال ابلاغ و  اجرایی شدن پروژه ها در دستگاه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تخصیص اعتبارات تملک و دارایی ۶۴ پروژه توسط ۲۵ دستگاه اجرایی پیش بینی و توزیع اعتبار شده است. با توجه به نیازها و کمبود سرانه‌ها مهمترین  اولویت‌ها در توزیع اعتبارات،  آموزش و پرورش با اعتبار ۲۰ میلیارد، ورزش و جوانان ۱۰ میلیارد  و آب و فاضلاب با حدود ۸ میلیارد تومان بوده است و اعتبار توزیع شده در مابقی دستگاه های اجرایی از ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون فراتر نرفته است.

اینانلو با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبارات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد پیش بینی شده است، گفت: حدود ۸۰ درصد بودجه ادارات استان از بودجه ملی تامین می‌شود که مدیران دستگاه های شهرستان باید سهم بودجه شهرستان را  از ادارات کل استان پیگیری کنند.

 وی تاکید کرد:با توجه به جمعیت، بیشترین اعتبار بعد از شهرستان کرج باید برای شهرستان فردیس جذب شود. ادارات شهرستان علاوه بر اعتبارات  تملک و دارایی، از سرفصل های دیگر برای ادارات شهرستان اعتبار بگیرند.

اینانلو با اشاره به مشکلات موجود در مسیر تخصیص اعتبارات شهرستان، افزود: برخی پروژه‌ها از جمله پروژه زمین چمن ورزش و جوانان منوط به تایید کمیسیون ماده ۲۳ است. با توجه به اینکه طبق دستور دولت نباید پروژه جدید تعریف شود، یک زمین چمن با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حوزه ورزش  پیش بینی شده که  باید در کارگروه ماده ۲۳ بررسی و تایید شود.

وی در خصوص اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری، یادآور شد: در این بخش از اعتبارات،  اولویت در حوزه پروژه‌های شهری، سلامت، ورزش و آموزش است که اگر شرایط لازم را در مناطق فاقد دهیاری داشته باشند، از اعتبارات این بخش بهره‌مند می‌شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش ورزش دستگاه های اجرایی جوانان تملک و دارایی دستگاه ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد