Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه درمانگاه شبانه روزی شهر محمودآباد اظهار کرد: در تعدادی از شهرهای کوچک استان مشکل کمبود درمانگاه شبانه روزی داریم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل محدودیت‌های قانونی و مشکلاتی همچون کثرت مأموریت‌ها و درگیری با کرونا امکان تأمین نیرو، منابع انسانی و منابع مالی این گونه درمانگاه‌ها را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه این نیاز مردم باید تأمین می‌شد، اضافه کرد: حل مشکلات سلامت و بهداشت برای مردم مخصوصاً در مناطق کم برخوردار یک اولویت مهم برای استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با ورود سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به این حوزه و پس از یکسال تلاش که با هدف محرومیت زدایی انجام شد شاهد این اقدام بزرگ و ماندگار هستیم.

محمدبیگی با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته استان نیازمند دریافت خدمات حوزه سلامت هستند، بیان کرد: ظرفیت‌های لازم برای ورود سپاه به این عرصه وجود دارد.

وی عنوان کرد: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست علی رغم داشتن ساختمان، بلاتکلیف مانده می‌تواند با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین حل شود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه راه اندازی این گونه درمانگاه‌ها به معنای تحقق عدالت در مناطق کمتر توسعه یافته است، یادآور شد: عدالت در سلامت برای مردم بسیار شیرین است.

کد خبر 5360251

منبع: مهر

کلیدواژه: درمانگاه محمودآباد هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله لیگ برتر فوتبال ایران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی