Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:24:36 GMT

لیگ والیبال؛ برد میلیمتری برای سیرجان و یزد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۷۴۸

لیگ والیبال؛ برد میلیمتری برای سیرجان و یزد

تیم‌های فولاد سیرجان و شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر به پنجمین برد خود دست یافتند و آذرباتری ارومیه با شکست نماینده گرگان شگفتی‌ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ برتر والیبال تیم فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، در مسابقه این هفته لیگ برتر میزبان شهرداری ورامین بود و این تیم را سه بر دو شکست داد تا به پنجمین برد خود در این فصل از مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدافع عنوان قهرمانی در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 15 بر 11 شهرداری ورامین را از پیش رو برداشت و در ست سوم و چهارم 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب شد تا 13 امتیازی شود. نماینده ورامین نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و 12 امتیازی شد.


 *شهد پیروزی بر کام یزدی‌ها


تیم والیبال شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، موفق به شکست سایپا شد تا پنجمین برد خود را به دست آورد. تیم‌ شهداب یزد پس از دو شکست متوالی مقابل هورسان در رامسر و فولاد سیرجان در بازی خانگی، این هفته در سالن اختصاصی شهداب پذیرای نارنجی سایپا بود و این تیم را سه بر دو شکست داد.


شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست‌های اول و چهارم این مسابقه 25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 15 بر 13 مغلوب میزبان شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورند.


 *آذرباتری شگفتی‌ساز هفته نهم


تیم والیبال آذرباتری ارومیه با شکست پاس گرگان در هفته نهم لیگ برتر شگفتی‌ساز این هفته از رقابت‌ها شد.


در یکی از بازی‌های پنج سته این هفته تیم پاس گرگان که در رتبه دهم جدول قرار داشت، در خانه سه بر دو مغلوب آذرباتری شد تا تنها یک امتیاز از میزبانی به دست آورد.
شاگردان جوان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری در ست‌های اول و سوم 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود را کسب کنند و هفت امتیازی شوند.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال هفته نهم لیگ برتر برد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش ها همه رودخانه ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستاها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.

وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.

گفتی است: بر اساس گزارش های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷،  ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان