Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

منبع: بهداشت نیوز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مدیر مشکل مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری کنارک که با حضور اعضا در این شهرستان برگزار شد، افزود: مسائل و مشکلات سیل‌زدگان از لحظات اولیه توسط مسؤولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری هست و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد، دولت با تمام قوا در کنار مردم بوده و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در بحث برق، اقدامات لازم در مناطق سیل زده در حال انجام هست، به زودی تمام مشکلات مردم این مناطق، حل می‌شود، البته در ابتدا باید آب مصرفی مردم به صورت سالم و بهداشتی تأمین شود تا شاهد مشکلات دیگری در این مناطق نباشیم.

وی گفت: اقدامات اساسی برای تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم باید انجام شود تا مردم به راحتی و آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشته باشند.

وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان سیستان و بلوچستان در روستاها زندگی می‌کنند و باید سرعت بیشتری در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن، اینترنت و آبخیزداری در این خطه پهناور باشد، تصریح کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک هم در کنار پیگیری سایر مشکلات مردم باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی با اشاره به اینکه که آب پشت سدها برای اشتغال و تولید کاربرد دارد، ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم.

وی در پایان از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسؤولان برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان تشکر و قدردانی کرد.

بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شد

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این نشست، با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه بارشی در این استان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شده، گفت: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن معضلات هستند.

محمد کرمی افزود: در برخی شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل حجم بالای بارش‌ها، برق تعدادی از روستاها قطع شده و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، همچنین اختلالاتی در ارتباطات به وجود آمد که بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن این معضلات هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود تذکرات مبنی بر عدم ترددهای غیر ضروری، اما روز گذشته شاهد گرفتار شدن سه دستگاه اتوبوس در سیلاب بودیم که با تلاش متولیان امر آسیبی متوجه فردی نشد و مسافران نجات یافتند.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان، بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شده، همچنین با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفته که باید کمک برای جایگزینی آنها انجام شود.

کرمی گفت: برق تعدادی از روستاها به علت وزش شدید باد و باران قطع شده که باید هرچه سریع‌تر مشکل برطرف شود، پست کهیر نیز دچار مشکل شده که تلاش تیم‌ها برای رفع ایراد تداوم دارد.

وی تاکید کرد: تأمین آب شرب مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی هست که باید به درستی انجام شود، در این زمینه یکی از اقدامات آبرسانی، توزیع آب معدنی در نقاط درگیر سیل است.

شایان ذکر است سایر اعضا نیز در این جلسه به ارائه گزارشات اقدامات صورت گرفته و درخواست‌ها و پیشنهادات و بیان مشکلات، پرداختند.

کد خبر 6081578

دیگر خبرها

  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • مشکل اقتصادی با همیاری مردم حل می‌شود
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند