Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر و مادر آرمان رو هیچ وقت فراموش نمی کنم

فارغ از اشتباه بزرگی که بچه شون رقم زد اونا با همه ی وجود ده سال به خاطر بچه شون تلاش کردن و این برای من قابل احترامه.

خون دل خوردن، حاضر شدن تصاویرشون رو میلیون ها ایرانی ببینن اما پشت بچه شون رو خالی نکردن.

تو این مدت پدر و مادرهای زیادی در رابطه با این ماجرا با من صحبت کردن، خیلی هاشون می گفتن اگه ما هم جای مادر و پدرِ غزاله بودیم اعدام می کردیم، اما هیچ کدوم به من نگفتن اگه جای مادر و پدرِ آرمان بودن چی کار می کردن؟؟؟

هیچ کس حتا تو تصوراتش هم نمیخواست خودشو جای مادر و پدرِ آرمان بذاره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کماکان به مادر و پدرِ غزاله ارادت دارم، من با همه ی کسایی که مخالف بخشش آرمان بودن و دوست داشتن آرمان اعدام بشه مشکلی ندارم، نظرشون بوده. اما کسایی که تو این چند ماه با دروغ هاشون فضا رو به ضرر آرمان مسموم کردن نمیبخشم.

همونایی که گفتن پدرِ آرمان پولداره، با پولش همه رو خریده، همونایی که گفتن آرمان جسدو تکه تکه کرده، به غزاله دست درازی کرده و... شمارو نمیخشم اما براتون دلِ با محبت و مهربونی آرزو می کنم.

حالا هر دو خانواده و هر دو مادر و پدر داغدار هستن، به هردوشون تسلیت میگم و براشون آرزوی سلامتی می کنم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث اعدام شاهین ایرانی حکم قصاص واکنش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا اینستاگرام پژمان جمشیدی و سام درخشانی مادر و پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد