Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در ششمین سفر شهرستانی خود، به ارسنجان سفر کرد و به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت.

استاندار فارس با اشاره به بررسی‌های میدانی خود عنوان کرد: یکی از بیشترین مشکلات به ویژه در روستا‌های شهرستان ارسنجان تامین آب آشامیدنی است که تلاش خواهیم کرد پیش از آغاز تابستان قسمتی از مشکلات را با اصلاح شبکه‌های آب رسانی و تکمیل پروژه‌های جدید حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ارتباط با آب مورد نیاز کشاورزی نیز گفت: تلاش میکنیم با استفاده از آنچه تکنولوژی‌های جدید امکان پذیر کرده است مشکلات این حوزه رفع شود.

به اعتقاد نماینده عالی دولت در استان فارس، تکمیل بیمارستان جدید ارسنجان موضوع دیگری که برای مردم شهرستان درخور اهمیت است؛ تلاش میکنیم علاوه بر مصوبه دولت در ارتباط با تکمیل این بیمارستان با توافقی که بین دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ارسنجان انجام می‌شود تکمیل این پروژه سرعت گیرد.

شبانه روزی شدن درمانگاه‌های مستقر در روستا‌های خبریز و شورآب از دیگر درخواست‌های مردمی این مناطق بود که استاندار فارس در این خصوص نیز گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد تحقق این خواسته مردمی خواهیم بود.

ایمانیه عنوان کرد: تبدیل به بخش شدن ترکیبی از روستا‌های شورآب و خبریز را پس از تفاهمی که اتفاق خواهد افتاد شخصا پیگیری خواهم کرد.

او ابراز امیدواری کرد پروژه جاده ورودی ارسنجان تا پایان سال تکمیل شود.

ایمانیه در ارتباط با آموزشکده علوم پزشکی مستقر در ارسنجان نیز ابراز امیدواری کرد با تفاهمی که به زودی بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد، بتوانیم این پروژه را فعال کنیم.

او با اشاره به اهمیت پروژه آبرسانی به شهر ارسنجان خاطرنشان کرد: هفته آینده نشست با سرمایه گذار و پیمانکار و استانداری، آب منطقه‌ای و آبفا برگزار خواهیم کرد و امیدواریم با کمک نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی بتوانیم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه را تامین کنیم و پیش از شروع فصل گرم مشکل تامین آب را رفع کنیم.

تکمیل چند پروژه ورزشی و همچنین کتابخانه ارسنجان که ۱۳ سال است نیمه تمام باقی مانده از دیگر مواردی بود که استاندار فارس در این سفر به بررسی راهکار‌های رفع مشکلات آن‌ها پرداخت.

ایمانیه همچنین با اشاره به بازدید از پروژه خیر ساز مرکز دیالیز در این شهرستان، ابراز داشت: این پروژه توسط خیر محترم آقای ابراهیمی شروع شده و دارای بخش‌های پژوهشی و مرکز دیالیز با ۲۴ تخت و همچنین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است و در جلسه‌ای که به زودی با ایشان خواهیم داشت به بررسی مسائل مربوط به تکمیل این مرکز بپردازیم.

استاندار فارس همچنین عنوان کرد: توافق کردیم ۵۰ درصد آماده سازی جاده بین ارسنجان و مرکز دیالیز که به خوبی و زیبایی ساخته شده با کمک خیر محترم و ۵۰ درصد از سوی دولت تامین اعتبار شود تا بتوانیم در چند ماه آینده از این مرکز استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت همچنین به اقدامات در خور تقدیر یک سازمان مردم نهاد در ارسنجان اشاره کرد که در حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه، فعالیت‌های اثر بخشی انجام داده اند.

او اظهار کرد: حرکت زیبای این گروه می‌تواند به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.

استاندار فارس در این سفر همچنین با عشایران مستقر در منطقه دیداری صمیمانه داشت و به صحبت‌های آن‌ها در باره مشکلات و مسائل زندگی عشایری توجه کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس تابستان آینده استاندار فارس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی از افتتاح رسمی سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار توسط رئیس جمهور در آینده نزدیک و پس از تکمیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت در حاشیه افتتاح کارخانه فرآوری دام با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان اظهار داشت: در بازدید از سیلوی صد هزار تنی شهرستان گرمسار و شرق تهران مشکلات پیش روی تکمیل آن بررسی شد.

وی با بیان اینکه پروژه سیلوی گرمسار، پروژه مهمی است خاطرنشان کرد: این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار سازه آن از نظر ساختاری به صورت 100 درصدی به اتمام رسیده و تأسیسات سیلو نیز به طور کامل نصب شده است.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی بخشی از کارهای جزئی این سیلو در حد تمیز کاری، محوطه سازی و اجرای بخشی از تأسیسات برق آن باقی مانده است.

نیکبخت با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا ظرف مدت حداکثر سه ماه آینده این پروژه به صورت 100 درصد به اتمام برسد عنوان کرد: قرار شد پیمانکار از همین امروز استارت کار را بزند و اقدامات خود را  تقویت کند.

وی اضافه کرد: در کنار پیگیری مسئولان استان و نماینده مستقر و منتخب مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و نظارت عالیه فرماندار، مقرر شد تا تأمین مالی باقیمانده اجرای سیلوی گرمسار نیز انجام شود تا به زودی شاهد افتتاح پروژه توسط رئیس جمهور باشیم.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند