Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:20:54 GMT

عجیب ترین تقلب در آزمون استخدامی با ماسک! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۹۴۲

عجیب ترین تقلب در آزمون استخدامی با ماسک! +عکس

وقتی صحبت از تقلب در امتحانات می شود، دانش آموزان هندوستانی انواع راهکار‌ها و حقه‌ها را در آستین خود دارند؛ علاوه بر این، فناوری اکنون تقلب را آسان‌تر کرده است. در یکی از موارد اخیر تقلب با فناوری پیشرفته که قطعا شما را به یاد فیلم Munnabhai MBBS می‌اندازد، یک داوطلب  با پوشیدن ماسک صورت مجهز به دستگاه‌های الکترونیکی قصد تقلب داشت که ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق روز جمعه و زمانی رخ داد که این داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی پلیس شرکت کرده بود. پلیس حین بررسی‌های خود این داوطلب را رهگیری و یک دستگاه الکترونیکی را که زیر ماسک او متصل شده بود, پیدا کرد. علاوه بر این، این ماسک صورت به یک باتری، نقطه شارژ، سیم کارت، سوئیچ و یک میکروفون نیز مجهز بود که همگی با سیم به یکدیگر متصل بودند. با این حال متهم قبل از دستگیری از محل برپایی آزمون متواری شد. پلیس یک پرونده برای متهم باز کرده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز شده که در حادثه‌ای مشابه، ۲ ماه پیش ۵ نفر در بیکانر هند به دلیل پوشیدن دمپایی‌هایی با قابلیت اتصال به دستگاه‌های بلوتوث برای کمک به تقلب دستگیر شده بودند. دو نفر از دستگیرشدگان اعضای باندی بودند که به افراد دمپایی‌هایی به قیمت هر کدام ۶ میلیون روپیه فروخته بودند./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی فرهنگیان صورت گرفته است و شش کانون در چهارمحال و بختیاری بدین منظور تجهیز خواهد شد.

وی افزود: از مجموع ۷۷۷ نفر سهمیه تعداد ۲۰۸ نفر آموزگار ابتدایی و مربی استثنایی، تعداد ۲۴۱ نفر دبیر و تعداد ۳۲۸ نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تربیت بدنی و سلامت و مشاوره جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید

گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان به شیوه‌ای نوین

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از مرحله اول آزمون فرایند استخدام همکاران فرهنگی شامل مراحل بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) و گزینش خواهد بود.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش ارزیابان و اقدامات لازم برای تأمین تجهیزات و فناوری لازم تامین شده است.

آزمون مرحله اول استخدامی آموزگاری ۱۸ اسفند ماه پارسال برگزار شد و آزمون مرحله اول دبیری ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد