Web Analytics Made Easy - Statcounter



عضو هیئت مدیره استقلال گفت: متاسفانه تعدادی ترسو در سازمان لیگ بر مسند کار نشسته اند که برای تسویه حساب شخصی با سردار آجرلو خودشان را با ۳۰ میلیون هوادار رو در رو کردند و حکمی دادند که با هیچ منطقی سازگار نیست.

به گزارش خبرورزشی، پیرو دستورالعمل سازمان لیگ به باشگاه استقلال در ارتباط با ممنوعیت بازی دو مهاجم فرانسوی این تیم، کادر فنی استقلال ساعتی پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان باشوک غیرمنتظره ای مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی با انتقاد از رفتار سازمان لیگ اظهار داشت: اقدامی که سازمان لیگ در حق استقلال انجام داد پر از شائبه و ایهام بود. آقای محمودزاده ساعتی پیش از بازی به ما اعلام می کند که خارجی های تیم ما اجازه بازی ندارند و بعد ما هرچه تماس می گیریم تا با اعضای سازمان لیگ در این باره صحبت کنیم و دلیل این موضوع را بپرسیم هیچ کس پاسخ نمی دهد. این مشخص می کند شما آدم های ترسویی هستید. این رفتار فقط از سوی ترسوها سر می‌زند. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد و پشت سر تیمشان ایستاده‌اند را نمی توانید به این راحتی بالا و پایین کنید.

وی ادامه داد: آقای محمودزاده که می گویید خارجی‌ها نباید بازی کنند اگر چنین تصمیمی داشتید چرا برای آنها کارت بازی صادر کردید؟ به خدا ما پیر شدیم از دست این پیرمردهایی که هیچ چیزی از فوتبال نمی دانند ولی دست از صندلی قدرت برنمی‌دارند. ایرادی نیست، ولی روی صندلی پاسخگویی هم شما را ببینیم خیلی خوب است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وثیقه ای که ما برای خارجی‌های استقلال گذاشتیم صد برابر آن ضمانت نامه ای است که شما خواسته بودید. آیا هدفتان از این کار تسویه حساب با استقلال بود؟ چرا نمی روید یقه آقای آجرلو را بگیرید؟ لابد زورتان به مدیرعامل استقلال نمی رسد. اگر فردا مردم آمدند جلوی سازمان لیگ نگویید چرا اینجا جمع شدند؟ ما همه کار کردیم تا آرامش را به استقلال و باشگاه برگردانیم ولی ظاهراً عده‌ای در آن سازمان نشسته اند که نمی خواهند استقلال رنگ آرامش ببیند.

مومنی خاطرنشان کرد: اگر با از دست دادن امتیاز در سیرجان استقلال از کورس قهرمانی عقب بیفتد چه کسی جوابگوست؟ مگر نه این است که برای احکام این چنینی باید ۷۲ ساعت قبل از بازی باشگاه را مطلع کنید؟ آقای محمودزاده گفته ما اطلاع دادیم! کجاست آن نامه تان؟ شماره نامه تان را بگویید تا ما برویم پیدایش کنیم.

این مدیره باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: همه جای دنیا حق تبلیغات محیطی برای باشگاه‌هاست حالا اگر تا دیروز باشگاهی قدرت نداشت آن را از شما بگیرد و شما با پول تبلیغات عشق می کردید حالا به شما فشار آمده که استقلال حقش را گرفته؟ این رفتار شما بازی با احساسات میلیون ها هوادار است. چرا عقده هایتان را روی سر مردم خالی می کنید؟ چرا منطقی نیستید؟

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: این رفتارها شما را متهم می‌کند که به سود دیگر تیم‌های کار می کنید. من شخصاً از مدیرعامل استقلال تقاضا می کنم در این باره نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا بنویسد. فیلم بازی و کارت صادر شده برای بازیکنان خارجی استقلال را ضمیمه اش کند تا وقتی در داخل کشورمان نمی‌توانیم حقمان را بگیریم از طریق afc به حقمان برسیم. باید اذهان عمومی در این باره روشن شود. شما در چه جایگاهی هستید که اینگونه با احساسات استقلالی ها بازی می‌کنید؟

وی در پایان افزود: در ازای هزینه ۲۰ میلیاردی استقلال برای خرید ۲ بازیکن خارجی چه کسی پاسخگوست؟ ما بازیکنان خارجی را به خدمت گرفتیم تا در چنین بازی هایی به دردمان بخورد آن وقت شما با یک تلفن همه برنامه های کادر فنی را بر هم می ریزید؟ آقای بهاروند بیایید و پاسخگو باشید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج یابی که به گنج نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان محلات با اقدامات فنی و اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه گنج یاب قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

سرهنگ جنتی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مذکور یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به همراه لوازم جانبی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • محمدرضا عارف: خانم زهرا شجاعی هم شجاع زیست و هم زیست مومنانه داشت