Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  علیرضا صادقی مدیر حج و زیارت استان گفت: با برنامه ریزی این سازمان و شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان بعنوان مجری اعزام زائران در آذرماه، به عتبات عالیات از سر گرفته می‌شود.

وی روند اجاره هتل را در عراق و انعقاد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی در جریان دانست و گفت: اعزام به عتبات عالیات از این استان در حال حاضر از طریق هوایی است البته امکان برگشت زمینی فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، زائران برای اعزام به عتبات عالیات باید تست پی سی آر داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان گفت: اعزام زمینی در حال حاضر منتفی است و مسئولان سازمان حج و زیارت در حال رایزنی هستند تا در آینده، زائر به صورت زمینی هم اعزام شود.

وی درباره اعزام به سوریه هم گفت: رئیس سازمان حج و زیارت هفته گذشته در سفر به سوریه، رایزنی‌های لازم را در این خصوص انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اعزام زائران به سوریه نیز باشیم.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام زائران عتبات عالیات عتبات عالیات حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در سال ۱۴۰۳ از چهارم اردیبهشت ماه جاری در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیرامون این موضوع کمیته تسهیلات عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان با هدف تبادل نظر دست‌اندرکاران و ارکان این عملیات برگزار شد تا خدمات مطلوب‌تری ارائه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره کل فرودگاه‌های این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با فراهم کردن امکانات خدمات تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران امید داریم بتوانیم در سایه این عملیات رضایت نسبی عمر گزاران را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این عملیات پس از ۹ سال وقفه در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره