Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:12:21 GMT

محدودیت مصرف گاز برای صنایع اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۹۰۹۹

محدودیت مصرف گاز برای صنایع اصفهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مصرف گاز در بخش خانگی در چند روز گذشته افزایش داشته و هر خانواده اصفهانی در شبانه روز بیش از ۲۰ متر مکعب، گاز مصرف می‌کند.

وی اضافه کرد: وارد منطقه بحران شدیم و اولین ابلاغیه محدودیت صنایع اصفهان از سوی تهران به دست شرکت گاز استان اصفهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: تصمیم محدودیت‌ها سراسری بوده، چون در حال حاضر کارخانه‌های سیمان هم فقط در حد گرمایش ساختمان از گاز استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: در راستای مصرف گاز سه اقلیم داریم. مشترکانی که از لحاظ مصرف در ماه ۳۰۰ متر مکعب گاز مصرف کنند، قطعا هزینه کمتری برای بهای گاز پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف گاز گاز صنایع صنایع اصفهان شرکت گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: در سامانه بارندگی اخیر، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، ۵۰ میلی متر بارش به میزان متوسط بارش تجمعی استان از ابتدای سال آبی تاکنون اضافه شده است .

بدری افزود: ۹ سد با مجموع گنجایش ۲ هزار و ۹۳۶ میلیون متر مکعب در استان فارس بهره‌برداری می‌شود که تا صبح امروز، آب موجود پشت سد‌های در حال بهره برداری به هزار و ۳۱۵ میلیون متر مکعب یعنی ۴۵ درصد رسیده است.

 رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: در مجموع ،  ۵۶ میلیون متر مکعب در سامانه بارشی اخیر به حجم آب پشت سد‌های استان اضافه شده است. 

 او اضافه کرد: با در نظر گرفتن حجم آب پایداری از مجموع آب پشت سدها، ۳۵ درصد معادل ۸۴۶ میلیون مترمکعب قابل استفاده است.

بدری ادامه داد: در بین ایستگاه‌های منتخب شرکت آب منطقه‌ای، ایستگاه استهبان و برغان با ۹۸ میلی متر بیشترین بارش را در سامانه اخیر به ثبت رسانیده‌اند. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: همچنین در حال حاضر حجم آب پشت سد درودزرن تا ساعت شش و نیم صبح امروز به ۶۶۰ میلیون متر مکعب رسیده است و دِبی ورودی  به این سد ۳۲۸ متر مکعب بر ثانیه است.
حجم کلی سد درودزن ۹۶۰ میلیون متر مکعب است که که از این میزان، ۳۳۰ میلیون متر مکعب حجم پایداری سد درودزن محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • تولید ۷۵ درصد برق نیروگاه‌های برقابی کشور در خوزستان
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید