Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه اتلتیکومادرید خلق نکرد، در نهایت با گلزنی در دقایق پایانی به برتری رسیده و بالاتر از اتلتیکو در رده سوم جدول قرار گرفت.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ارسال زمینی یان کاراسکو از سمت چپ می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه رودریگو دی پائول با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 19 این بار کوکه فرصت خوبی را برای رودریگو دی پائول ایجاد کرد، اما ضربه این هافبک آرژانتینی از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار مارکوس یورنته از سمت راست حرکت کرده و توپ را روی دروازه ارسال کرد، اما ضربه آنتوان گریزمان دقیق نبود و در ادامه شوت لوییس سوارز با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در دقیقه 35 و روی ارسال کالولو به سمت چپ بود که اولین فرصت خوب میلان برای گلزنی ایجاد شد، اما ضربه تئو هرناندز دقیقه نبود و با فاصله کمی از کنار دروازه یان اوبلاک به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ داد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سایئلمیکرز با ورود به محوطه جریمه اتلتیکومادرید و نواختن ضربه ای زمینی می توانست دروازه حریف را باز کند، اما شوت را یان اوبلاک به خوبی مهار کرد.

دقایقی بعد این بار توماس لمار از سمت چپ حرکت کرده و به داخل نفوذ کرد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه روسونری به بیرون رفت. در دقیقه 62 میلان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و تئو هرناندز توپ را به خوبی روی دروازه اتلتیکومادرید ارسال کرد، اما ضربه سر سیمون کیائر دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقایقی بعد این بار آنتوان گریزمان از سمت راست حرکت کرده و رودریگو دی پائول را در گوشه محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن با عکس العمل تاتاروسانو همراه شد.

 

 

اما در دقیقه 88 این میلان بود که به گل اول رسید. روی ارسال فرانک کسیه از سمت چپ، این جونیور مسیاس بود که از فاصله ای نزدیک و با ضربه سر اوبلاک را مغلوب کرد و موفق به گلزنی برای میلان شد.

در اوقات اضافی و روی ارسال یورنته بود که کنیا فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت و در نهایت میلان با یک گل در این دیدار پیروز شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه آث میلان اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان اروپا زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه بیرون رفت روی دروازه اما ضربه سمت چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی‌پوشان خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸، عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار ۵۲ امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (۶۳-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (۴۶-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۸۴-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (۷۶-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۱۱-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۷۶-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه ۳: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه ۱۳: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه ۱۷: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۵: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۱: شوت مسعود ریگی از بالای دروازه پارسا راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: آل‌کثیر با فرار پشت مدافعان صنعت نفت روی پاس ترابی در موقعیت تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸: ارسال کرنر پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به دست مصطفی احمدی بازیکن صنعت نفت برخورد کرد که داور این توپ را خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۷۱: حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان صنعت نفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم