Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به آن است که با این راهکار، اورژانسی می‌توانید آن را درمان کنید.

به گزارش برنا؛ دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتیگفت: عموما مشکلات ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به معده می‌باشد که جهت رفع اورژانسی عارضه و درد حاصل از ترش کردن معده توصیه می‌گردد از جوش شیرین که متاسفانه امروز بد نام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این کار به محضی که احساس کردید معده شما می‌خواهد ترش کند باید یک نصف قاشق چای خوری جوش شیرین را با نصف استکان آب خنک حل کنید و بخورید. 

این متخصص طب سنتی اظهار داشت: چون جوش شیرین یک باز محسوب می‌شود و ترشی از اسید است، وقتی آن‌ها با هم ترکیب شوند تبدیل به آب و نمک می‌گردند و احساس ترش کردن، رفع خواهد شد و معده سالم می‌ماند. 

وی با توجه به اینکه جوش‌شیرین درمان علت مشکل اصلی نیست، تصریح کرد: جوش‌ شیرین درمان علامتی محسوب می‌شود یعنی علامت مشکل شما که ترش کردن معده است را موقتا رفع می‌کند. همچنین با خوب جویدن غذا و پرهیز از مصرف نوشیدنی و آب وسط غذا و بعد از آن و پرهیز از مصرف کیک، کلوچه و بیسکویت به رفع مشکل معده خود بپردازند. 

دکتر روازاده خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود برای رفع سردی معده هرگز چای نخورید، شربت زنجبیل و عسل هفته‌ای دو یا سه بار حتما خورده شود و هیچوقت غذای خام به همراه پخته میل نکنید، مدتی(حدود 1 ماه) نیز از خوردن مواد خام و لیمو عمانی و ترشیجات و میوه‌ها خصوصا مرکبات خودداری کنید و عسل بیشتر بخورید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طب سنتی مشکلات چای طب درمان مرکبات معده ترش کردن ترش کردن معده جوش شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در شهر منصوریه سه نوع توت (قرمز با مزه شیرین،   ترش سفید با مزه شیرین و ملس و توت موزی) تولید می‌شود.

سطح باغات شهر منصوریه شهرستان بهبهان ۲۵۰ هکتار می‌باشد که افزون بر ۷ درصد از آنها را درختان توت تشکیل می‌دهد.


روزانه یک تن توت از باغات برداشت و روانه بازار بهبهان و سایر شهر‌های استان خوزستان می‌شود.

 کار برداشت توت تا  اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۳۵ تن برداشت شود.

 این  میوه مغزی در درمان بیماری‌های کم خونی و دستگاه گوارش بسیارموثراست وبیماران دیابتی نیز آنراخشک و بجای قندمصرف می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • خواص درمانی رازیانه
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید