Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیلی استار، متهم "یگور کومارو"۲۳ ساله پس از دستگیری به قتل و خوردن قربانیان خود اعتراف کرده و از طعم بد یکی از قربانیانش به پلیس شکایت داشته است.

رسانه های روس بیان کردند که این مردکه اهل شمال روسیه است اعتراف به آدم خواری کرده و می گوید همواره به چشیدن طعم گوشت انسان کنجکاو بوده است.

ماموران پلیس می گویند زمانی او را دستگیر کردند که متوجه جسد بدون سری شدند که ازصندوق عقب وی بیرون زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد بدون سر متعلق به سر یک تاجر ۵۰ ساله اهل سن پترزبورگ بوده است که قاتل پس از درگیری با وی او را کشته و در کنار یک بیل و طناب به همراه گونی پیدا شده و به نظر می رسد قاتل قصد داشته تا جسد را در جنگل دفن کند.

این قاتل روانی اعتراف کرده که گوشت قربانیانش را اغلب پس از سرخ کردن در کره می خورده است گرچه برخی از قربانیان گوشت های خوشمزه ای نداشته اند.تعجب ماموران پلیس از این است که متهم هنگام دستگیری ناراحت نبوده و حتی با دستانش علامت پیروزی را نشان می داد.

بنا بر اطلاعات پلیس روسیه متهم اکانتی نیز در شبکه های اجتماعی داشته که علاقه وی را به "اکسیرهای جاوادنگی "‌و موسیقی و مواد رونگردان نشان میدهد با این وجود سخنگوی پلیس بیان کرد که تحقیقات در ارتباط باادعای آدم خواری مجرم و  پرونده جنایتهای این متهم ادامه دارد./ ایران

منبع: فردا

کلیدواژه: رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!