Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده افزود:  امیدواریم در دوره دبیرکل جدید شاهد افزایش قابل توجه این تلاش‌ها و ثمردهی محسوس آن در تامین منافع مشترک امت اسلامی و دولت های عضو سازمان در عرصه تعاملات بین‌المللی باشیم.  
وی اضافه کرد: کشورمان  شروع به کار دبیرکل جدید این سازمان «حسین ابراهیم طه» را تبریک می‌گوید و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی   در پیام‌های جداگانه ای برای دکتر رئیسی رییس جمهوری و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه،  برای تقویت همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده است.

خطیب زاده اظهار کرد: ما ضمن تقدیر از کوشش‌های احمد بن العثیمین دبیرکل پیشین این سازمان برای ارتقاء و تحکیم اتحاد و همبستگی دولت‌های عضو، آمادگی کامل داریم در دوره دبیرکل جدید بر اساس اصل تضمین ایجاد فرصت‌های برابر برای فعالیت و مشارکت کامل و آزاد همه اعضا در چارچوب منشور سازمان با دبیرکل این سازمان، همکاری نزدیک و برادرانه‌ای داشته باشیم.  

وی گفت:  با توجه به اینکه سازمان همکاری اسلامی از ظرفیت‌های عظیمی برای تحقق وحدت امت اسلامی و اصول و ارزش‌های ناب و متعالی اسلام برخوردار است،  امیدواریم در دوره دبیرکل جدید شاهد افزایش قابل توجه این تلاش‌ها و ثمردهی محسوس آن در تامین منافع مشترک امت اسلامی و دولت های عضو سازمان در عرصه تعاملات بین‌المللی باشیم.  

 خطیب زاده اضافه کرد: در موضوع فلسطین و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در مصادره اموال و دارائی‌های فلسطینیان لازم است از ظرفیت‌های این سازمان به منظور مقابله با جریان نامبارک موسوم به «عادی سازی» و به محاق بردن رژیم صهیونیستی از طریق تحکیم هر چه بیشتر اتحاد و وفاق میان دولت های عضو سازمان علیه این رژیم اقدام شود.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران ایرنا سعید خطیب زاده وزارت امور خارجه تهران رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایرنا سعید خطیب زاده جمهوری اسلامی ایران ایرنا سعید خطیب زاده وزارت امور خارجه تهران رژیم صهیونیستی فلسطین دولت های عضو دبیرکل جدید امور خارجه خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان تربیت دانش آموز تمام ساحتی (تربیت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین) و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی -اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه

هم افزایی و تقویت زمینه‌های همکاری مشترک برای بهبود نگرش و ترویج فرهنگ حوزه‌ی سلامت در راستای نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان، آموزگاران، خانواده‌ها و عموم مردم از طریق همکاری مشترک و فعال در تدوین محتوای کتب درسی دانش آموزان. ترغیب اقشار مختلف جامعه پزشکی به شرکت در رویدادها، کمپین‌ها و فرآیندهای مشارکتی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها. ارتقا ظرفیت رسانه‌های دیجیتال در جهت ایجاد فرصت‌های نوین در فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی. برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی مشترک در زمینه‌ی ارتقای دانش سلامت. بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود طرفین در سطوح ملی و استانی با موضوع آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، طبق قوانین و مقررات وزارت آموزش و پرورش. استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد برای ارتقای دانش سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها. اجرا و گسترش نظام ارجاع به منظور انجام امر درمان دانش آموزان (به ویژه خانواده‌های بی بضاعت). می‌باشد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

از جمله موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور جهت ارتقای سواد سلامت برای دانش آموزان و آموزگاران است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌گردد در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت" مدارس را به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها می‌داند که از این طریق می‌توان آموزش‌های سلامت محور را از طریق دانش آموزان به خانواده‌ها و جامعه منتقل کرد یکی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه ارتقای سواد سلامت دانش آموزان، خانواده‌ها و کارکنان است که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی کشور قرار گرفته است.

کد خبر 6086804 علی قدمی

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است