Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، این روز‌ها برخی از دستگاه‌های دولتی هستند که املاک مازادی دارند؛ املاکی که حالا با تصویب مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال۱۴۰۰، دولت می‌تواند آن‌ها را بفروشد و درآمد زایی کند.

اموال شناسایی شده فروخته نشود، وزارت اقتصاد آن ها را می فروشد

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۶۳ ملک مازاد مربوط به هشت دستگاه اجرایی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این املاک، ۱۱ ملک به فروش رفته، ۱۷ ملک در حال فروش و مزایده است و ۱۷ ملک دیگر نیز برای دریافت مجوز فروش به وزیر اقتصاد ارسال شده است.

بیشتر بخوانید

ضرب الاجل استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل پروژه‌های ناتمام

جعفری بیان کرد: ۱۸ ملک با وجود دستور وزیر هنوز به فروش نرسیده است؛ املاکی که در صورت فروش پول آن به حساب خود دستگاه اجرایی واریز می‌شود.

اگر دستگاه اجرایی اقدام به فروش ملک نکند وزارت اقتصاد می‌تواند نسبت به فروش آن اقدام کند و پول آن نیز به حساب خزانه واریز خواهد شد.

لزوم اهتمام مدیران دستگاه ها برای فروش املاک مازاد 

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان مرکز استان نیز گفت: موضوع فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی به طور جدی در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

او افزود: مدیران ادارات موظفند که املاک مازاد را بر اساس قانون به فروش برسانند و نتیجه را به دادسرا اعلام کنند.

حجت الاسلام نسائی زهان بیان کرد: پارسال برخی از ادارات به این وظیفه عمل کردند، اما برخی نیز کم لطفی کردند که این موضوع باید پیگیری شود.

اکنون فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی فرصتی برای افزایش نقدینگی دولت و کاهش هزینه نگهداری و چابک‌سازی دستگاه‌های دولتی است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادسرا دستگاه های اجرایی وزارت اقتصاد املاک مازاد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفته: بخش املاک سکو‌های دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت فراهم نشدن امکان احراز هویت مالک و کد پستی ملک مسدود می‌شود. آقای نوروزی میگه در بعضی اوقات دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند. این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.
---
پارک کردن موتور جلوی ورودی ایستگاه مترو. اقدامی عجیب که واکنش یکی از شهروندان رو در پی داشته
تصویر
---
و برگزاری جلسه دوم دادگاه تتلو. دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد. در انتهای این جلسه تتلو گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
---
دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور. به گفته رئیس پلیس فتای تهران، ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان صفحات فضای مجازی که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور بودند، دستگیر و ۳۰۰ فقره تارنمای فضای مجازی که در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور فعال بودند هم بسته شدن. سرهنگ معظمی گودرزی میگه

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی