Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سایروس ونس، دادستان منتهن اعلام کرد قصد ندارد متو کالاماری، از مدیران سازمان ترامپ را به دلیل کلاهبرداری و تخلفات مالی تحت تعقیب قرار دهد.

دفتر مدیر سازمان ترامپ نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: کالاماری خوشحال است که دادستانی منطقه اعلام کرده قصد تعقیب قضایی او را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک تصمیم منصفانه و منطقی است.

پرونده تخلفات مالی سازمان ترامپ و آلن وایزلبرگ، مدیر مالی آن در ماه ژوئیه سال جاری میلادی به اتهام کلاهبرداری و فرار‌های مالیانی گسترده مسکوت ماند.

در اوایل ماه جاری میلادی یک منبع آگاه اعلام کرد دادستان منتهن برای ارزیابی اتهامات احتمالی جدید در پرونده مربوط با سازمان ترامپ تشکیل پرونده داده است. ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا این اتهامات را با انگیزه‌های سیاسی می‌داند.

دادستان نیویورک در بیانیه‌ای که در ماه‌های گذشته منتشر شده، اعلام کرد: ما قبلاً هم به ترامپ هشدار داده بودیم که تحقیقات ما در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و مالی وی تنها جنبه حقوقی و غیرمجرمانه ندارد و امکان گسترش این تحقیقات بسیار بالاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: از جمله اتهامات مالی که متوجه سازمان ترامپ است می‌توان به فرار‌های گسترده مالیاتی و بیمه ای، جعل سوابق تجاری و تخلفات اداری اشاره کرد.

این تحقیقات از زمانی جدی‌تر شد که مایکل کوهن، وکیل و مشاور سابق ترامپ با پرداخت رشوه سنگین خواستار مسکوت گذاشتن رسوایی اخلاقی رییس جمهور پیشین آمریکا شد.

سازمان ترامپ یک شرکت خوشه‌ای تحت مدیریت مستقیم رییس جمهور پیشین آمریکاست که فعالیت‌های اقتصادی و مالی گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. بعد از رسوایی اخلاقی ترامپ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، توجهات عمومی به این سازمان بیشتر گشت و تحقیقات درباره تخلفات مالی و اقتصادی آن وارد مرحله جدیدی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ سازمان ترامپ تخلفات مالی دادستان منهتن سازمان ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است