Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه گذشته با هشت دیدار برگزار شد تا آمار فردی بازیکنان و تیم‌ها دستخوش تغییر شود.

با این حال برخی مهره‌های جنجالی نقل و انتقالات همچنان بدون کمترین اثرگذاری روی نتایج تیم‌های خود بازی می‌کنند تا دیگر خبری از آن همه هیاهو نباشد.

شهریار مغانلو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با حاشیه‌های فراوان راهی سپاهان اصفهان شد در پایان ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باز هم برای زردپوشان در امر گلزنی ناموفق بود تا عزت‌اله پورقاز در نقش مدافع و محمدرضا حسینی به عنوان هافبک جور مهاجمان را بکشند و سه امتیاز به حساب سپاهان واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو که با ارزش مالی شگفت‌انگیز در رسانه‌ها به سپاهان پیوسته است بدون تأثیرگذاری در چهار برد و یک تساوی این تیم برای دستیابی به گل تلاش می‌کند.

اتفاقی مشابه برای امین قاسمی نژاد که با کری‌های فراوان از پدیده مشهد به استقلال تهران آمد اما هرگز نتوانست روزهای خوب خود را در جمع آبی پوشان پایتخت تکرار کند.

قاسمی نژاد که بیشتر به عنوان هافبک تهاجمی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته می‌شود در دقایق حضورش در ترکیب استقلال وضعیتی مشابه با مغانلو دارد تا بار دیگر ثابت شود جنجالی‌های نقل و انتقالات تابستانی فاصله زیادی با فرم ایده آل خود دارند.

باید دید آنها می‌توانند در اداه رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر خودنمایی کنند یا تغییر باشگاه‌هایشان روی عملکرد آنها نیز تأثیر منفی گذاشته است.

کد خبر 5360200 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: شهریار مغانلو لیگ برتر فوتبال ایران امین قاسمی نژاد فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم گل گهر سیرجان تنیس روی میز تکواندو لیگ برتر والیبال کمیته ملی المپیک سردار آزمون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان، نیما ناطقی و علیرضا عبداللهی رکابزنان تیم فولاد مبارکه سپاهان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند.


این اردو با حضور ۱۰ ورزشکار از ۱۷ تا ۲۵ فروردین به مدت هشت روز در کمپ تیم‌های ملی و پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.


تیم ملی دوچرخه سواری خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • عملکرد حمل ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
  • عملکرد حمل‌ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • واکنش کاخ سفید به لغو سفرهیأت اسراییلی به واشنگتن/ناامیدکننده است