Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از افزایش حدود ۲۵ درصدی قیمت اسکان در مراکز اقامتی استان خبر داد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نرخ گذاری جدید مراکز اقامتی استان، اظهار کرد: هر ساله از مهر ماه نرخ گذاری جدید مراکز اقامتی با در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون استانداردسازی آنها انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استانداردسازی به عنوان یکی از مهمترین معیارها برای تعیین قیمت تاسیسات گردشگری نام برد و افزود: استانداردسازی روندی است که باید هر سه سال یک بار توسط تاسیسات گردشگری انجام گیرد که طی آن سطح تجهیزات، خدمات و کیفیت کار خود را ارتقاء می دهند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: تاسیساتی که توانسته‌اند این فرآیند را طی کنند، برای تعیین نرخ گذاری جدید از خود آنها پیشنهاد می گیریم و پس از بررسی آن در کمیسیونی که با حضور نمایندگان میراث و صنف مربوطه است، یک قیمت منطقی را در نظر می گیریم که تعدادی از مراکز اقامتی استان این کار را انجام داده اند.

وی ادامه داد: تاسیساتی هم که وارد سیکل استانداردسازی شده اند، اما هنوز این فرآیند را بصورت کامل طی نکرده اند، امسال می توانند ۳۰ درصد افزایش نرخ داشته باشند.

صابر افزود: تعدادی از مراکز اقامتی استان همچون ۹ هتل قصرشیرین با گرفتاریهای ریز و درشتی که طی سال‌های اخیر با آن مواجه شده‌اند و میهمانپذیرهایی که دور میدان آزادی کرمانشاه تجمع دارند و به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضررهایی که کرده‌اند هنوز به استانداردسازی نرسیده اند، برای اینها نیز حدود ۱۵ درصد افزایش نرخ را برای سال‌جاری در نظر گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی که هنوز وارد فرآیند استانداردسازی نشده اند و هیچ عذر موجهی هم ندارند، اینها حق افزایش نرخ ندارند.

معادن گردشگری استان در ادامه در خصوص تعداد تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان هم گفت: مجموعا در استان کرمانشاه ۲۷ هتل، چهار هتل آپارتمان، ۲۰ میهمانپذیر، ۴۹ خانه مسافر،‌ ۴۳ اقامتگاه بوم گردی، ۱۷ مجتمع گردشگری و ۳۳ واحد پذیرایی بین راهی داریم که نرخ جدید تعیین شده برای آنها از مهر امسال تا مهر سال آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری که فرآیندهای استانداردسازی را طی کرده اند، از طرف میراث فرهنگی به آنها مجوز و لوح داده می شود که مسافران می توانند با مشاهده آن درخصوص وضعیت افزایش نرخ گذاری آن واحد اقامتی آگاه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نرخ گذاری هتل كرمانشاه اقامتگاه های بوم گردی خانه مسافر مراکز اقامتی استان تاسیسات گردشگری افزایش نرخ نرخ گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش مشرق، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

از سویی بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که که بعنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند