Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز در آغاز برنامه‌های سفرش به هرمزگان پس از ادای احترام به مزار دو شهید گمنام در محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بازدید خود از بندرشهید رجایی را آغاز کرد.

محسن رضایی همچنین از روند تخلیه کالاهای اساسی از کشتی‌ها در محوطه‌های بندری نیز بازدید و بر اهمیت تدارک امکانات متناسب با نیازهای کشور به منظور تسریع در حمل یکسره این کالاهای اساسی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین در جریان آخرین وضعیت توسعه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر کشورمان نیز قرار گرفت و از وضعیت فعالیت بخش خصوصی در بندر نیز اطلاعاتی را جویا شد.

 

معاون اقتصادی رییس جمهور همچنین از انبارهای اموال تملیکی مستقر در مجاورت بندر شهید رجایی نیز بازدید و وضعیت کالاهای موجود در این انبار را نیز مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر شهید رجایی بنادر هرمزگان بازدید محسن رضایی از بندرعباس توسعه بندر شهید رجایی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا

رییس کل دادگستری استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و مختاری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، با خانواده دو تن از شهدای  استان دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی در دیداردر گفتگو باهمسر جانباز شهید شمس الدینی گفت:همسران جانبازان، بانوان ایثارگری هستند که سالیان متمادی با عشق و ایثار با آرامش‌بخشی به بیماران خود، به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پای در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته اند.
 جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع «بازعلی شمس الدینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی ۱۲ فروردین ماه سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست. 

در ادامه مقامات قضایی استان با حضوز درمنزل خواهر شهید یزدانشناس، با خاتواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

شهید غلامرضا یزدانشناس نیز درسال ۱۳۳۵ درماهان کرمان متولدشد. تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و به شغل آزاد روی آورد و سرانجام درفاجعه آتش سوزی مسجدجامع کرمان در تاریخ ۲۶مهرماه  ۵۷ زیر ضربات چماق داران رژیم پهلوی ازپای درآمدو به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی