Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شکرالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشکل کارگران معدن منوجان را طرح طبقه بندی شغلی عنوان کرد و افزود: از رئیس جمهوری محترم، وزیر و ریاست مجلس درخواست دارم برای رفع مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان ورود کنند.

وی از رایزنی با معاون معدنی و پارلمانی وزیر صمت برای رفع مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان خبر داد و اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع، مشکل را از طریق ارتباط با مسئولان پیگیری کردم لذا امیدوارم هر چه سریعتر مشکل این کارگران برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرالهی با بیان اینکه کارگران در پی رفع مشکلات صنفی معدن آسمینون منوجان از صبح روز گذشته با حضور در جاده بین المللی منوجان به بندرعباس این محور را مسدود کردند اظهار داشت: رفع مشکل این کارگران در دستور کار قرار دارد.

فرماندار منوجان نیز از پیگیری مشکلات کارگران معدن کرومیت آسمینون خبر داد و گفت: نماینده کارگران معترض به اجرای طرح طبقاتی مشاغل در نشست شورای تامین منوجان حضور یافته است.

محمد محمودی افزود: کارگران معدن منوجان خواستار اجرای طرح طبقاتی مشاغل هستند که رفع این مشکل در حال پیگیری است.

معدن آسمینون منوجان به عنوان یکی از معادن مهم کرومیت کشور در شهرستان منوجان و در جنوبی ترین منطقه در استان کرمان قرار گرفته است.

معدن آسمینون جزو محدود معادن سنگ کرومیت کشور و از مهمترین ذخایر استراتژیک این فلز در خاورمیانه محسوب می‌شود و نقش مهمی در صنایع کشور به خصوص تولید فولاد ضد زنگ دارد.

برچسب‌ها منوجان معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت اعتراض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منوجان اعتراض منوجان اعتراض معدن آسمینون کارگران معدن رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی افزود : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود پزشک و کادر درمان تلاش کند اظهار داشت : سهم پرداختی از ناحیه بیمه‌ها برای بیماران باید افزایش یابد.

وی افزود : طرح پزشک خانواده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است و قاچاق معکوس دارو‌ها به کشور‌های همسایه باید کنترل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تورم در حوزه دارو درمان و هزینه‌های بیمارستانی نباید بر گرده مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات اقتصادی و رونق صادرات با جهش تولید میسر است
  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد