Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  در بعضی از موارد هنگام عبور از جاده ها، دود غلیظی از فاصله‌های دور و یا نزدیک به چشم می‌خورد که ناشی از سوزاندن زباله‌ها است. سوزاندن زباله‌ها در معابر علاوه بر اینکه باعث تولید گازی سمی در فضا می‌شود، آلودگی محیط زیست و ایجاد بوی نامطبوع را به همراه دارد و می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شهروند خبرنگار - اهواز

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام دود ناشی از سوختن زباله‌ها که متاسفانه داری بوی بد و ما هر روز صبح شاهد این دود وبوی بد آن هستیم و ورودی شهر اهواز از سمت رامهرمز تا داخل شهر اهواز هم قابل رویت است و متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از طرف هیچ مسئولی جهت برطرف کردن آن نشده است. خواهشمندم پیگیری کنید.

 

بیشتر بخوانید:

رها شدن زباله‌ها مقابل درب آرامستان باب الحیدر کرمانشاه + فیلم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی محیط زیست بوی نامطبوع سوزاندن زباله ها زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر