Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:11:46 GMT

نرخ بالای بیکاری بزرگترین مشکل چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۰۶۰۹

نرخ بالای بیکاری بزرگترین مشکل چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در سفر خود به چهارمحال و بختیاری و دیدار با نماینده ولی فقیه استان، اظهار کرد: در بین مسئولان چهارمحال و بختیاری وحدت نظر وجود دارد.

وی این وحدت نظر را عامل رفع مشکلات در آینده دانست و تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات مردم این استان نرخ بالای بیکاری است.

وزیر کشور موضوع آب را از دیگر مشکلات چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش دولتمردان رونق اقتصادی در این استان رواج خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب در عین اقتدار مظلوم است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه دغدغه مردم این استان آب است، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم ارزشمند و ارزشی است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به اینکه این دولت برای حل مشکلات به میدان آمده است، مطرح کرد: شعارهای ارزشی بار دیگر توسط دولت سیزدهم زنده شده است و حالا باید این شعارها عملی شود.

وی با بیان اینکه امید باید در جامعه زنده شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در عین اقتدار مظلوم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب ما پیشرفت و دستاوردهای مختلفی داشته است و امروز باید با تلاش به سمت تمدنی که به دنبالش هستیم حرکت کنیم.

کد خبر 5360386

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی محمد علی نکونام انتخاب استانداران نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا گرگان بارش باران ایلام چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار در خصوص سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: با نفوذ هوای سرد و کاهش دمای هوا سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.
چراغپور افزود: سرمازدگی باغات در سطح استان و بویژه برای شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، سامان، بن، فارسان، بروجن و کیارپیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • بررسی دلایل عمده مشکلات دود خروجی از خودرو
  • هشدار در خصوص سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری