Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:46:01 GMT

بیش از۱۰۰ برنامه هفته بسیج در خلخال اجرا شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۰۷۵۰

بیش از۱۰۰ برنامه هفته بسیج در خلخال اجرا شد

به گزارش ایرنا ،سرهنگ جهانبخش عطایی روز پنجشنبه در آئین گلباران مزار شهدای خلخال اعلام کرد: از آغاز ایام هفته بسیج امسال بخشی از ۲۰۰ برنامه  پیش‌بینی شده برای ایام این  هفته و با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی جامعه اجرا و بخشی نیز تا پایان هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال خلخال شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش پیاده‌روی با خانواده، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی و درمانی به مناطق محروم روستایی، برپایی میز خدمت در روستاهای شهرستان، برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود و برپایی چادر سلامت در نقاط مختلف شهر و همچنین اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عطایی  یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال را تجمع بزرگ بسیجیان خلخال در سوم آذرماه در محل مصلای نماز امام خامنه‌ای این شهر اعلام و از حضور گسترده بسیج اقشار در این برنامه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمن اظهار کرد: دشمن ۲ هدف عمده را دنبال می‌کند که اولین آن حضور در منطقه و دومین آن نفوذ در کشور است اما دشمنان مطمئن باشند تا وقتی روحیه بسیجی در روح ملت ایران جاری است هیچ کشوری نمی‌تواند بر عزم و اقتدار این ملت غلبه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال به فعالیت‌های عرصه بسیج در حوزه تحقق فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال جاری علاوه بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دوره های آموزش کارآفرینی و مهارت در رشته‌های دوازده‌گانه بسیج سازندگی برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و درمراسی که در محل گلزار شهدای خلخال برگزار شد  مزار شهدای این شهر غباروبی،گلباران و عطر افشانی شده و جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا و جانبازان  با آنها دیدار کردند.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل هفته بسیج خلخال استان اردبیل هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج طی سخنانی عنوان کرد: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم.

وی افزود: ما به مناسبت شهادت استاد مطهری هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم را در پیش داریم. آثار این شخصیت بزرگوار توسط حضرت امام مورد تایید قرار گرفت و در راستای تلفیق اندیشه، حوزه و دانشگاه تلاش کرد و یکی از دلایلی که دشمنان ایشان را به شهادت رساندند ترویج تفکر عاشورا و امام عظیم الشان بود.

سردار معروفی عنوان کرد: ما نقش ماندگار شهید مطهری را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و اثر مکتوبات و اندیشه زیبای او در جامعه ما موثر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال 1403 عنوان کرد: سازمان بسیج در ایام هفته عقیدتی برای بسیجیان عزیز و توده‌های مردم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می پردازیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از هشتم تا چهارده اردیبهشت برنامه‌های عقیدتی و سیاسی به صورت هماهنگ تا پایین‌ترین رده‌های بسیج را با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می‌کنیم.

معروفی تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال 1403 روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روزهای هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران پیش بینی شده است. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: همچنین تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی که این شهید بزرگوار از سال 43 آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است.

معروفی گفت: یکی از دستاوردهای شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است. امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را به ترویج اندیشه‌های شهید مطهری کنند، گفت: جهت دهی به افکار عمومی یکی از رسالتهای اصلی رسانه‌ها است که در کنار آن تلاش برای ایجاد وحدت که نتیجه اش تولید امنیت و قدرت است، موجب حل مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود