Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏وزیر امورخارجه پیشین کشورمان حکم یک دادگاه بین المللی علیه بحرین به نفع کشورمان را یک پیروزی مهم برای حاکمیت قانون توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه پیشین کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به حکم یک دادگاه بین المللی به نفع ایران واکنش نشان داد.

وی در پیام خود نوشت: پیروزی مهم حاکمیت قانون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از منشأ چنین قلدری های غیرقانونی مطلعیم و باید از ریشه متوقف شود. تهدید اقتصادی خودسرانه آمریکا همچنان نظم اقتصادی جهانی را تضعیف می کند.

عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی ایران روز گذشته اعلام کرد: با تلاش چندساله ای که داشتیم، یک دادگاه داوری بین المللی ⁧دولت بحرین⁩ را که با انگیزه های سیاسی و نقض قوانین بین المللی، سرمایه‌گذاری بانک های ملی و صادرات در ⁧فیوچر بانک⁩ بحرین را سلب مالکیت کرده بود، به پرداخت بیش از ۲۰۰میلیون یورو غرامت به اضافه هزینه‌های دادرسی محکوم کرد.

وی این حکم را یک پیروزی حقوقی ترصیف کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد جواد ظريف بحرين بانک مرکزی ایران بین المللی یک دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال کویت و بحرین از گروه D جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با برد ۲ به ۱ کویتی‌ها همراه شد.   در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ایران توانست افعانستان را با نتیحه سه به یک شکست دهد تا در پایان بازی‌های دور نخست این گروه در صدر جدول قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان
  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل
  • تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
  • امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان
  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد