Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیمات عجولانه گرفت، گفت: در این زمینه کمیسیون نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

به گزارش مشرق، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع کمیسیون متبوع خود برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در ایام کرونا، گفت: قطعا سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، کادر آموزشی برای اعضای کمیسیون مهم است و همواره تاکید بر این داشته‌ایم که نباید تصمیمات عجولانه برای بازگشایی‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس و نحوه حضور دانش‌ آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس تابع تصمیمات  ستاد ملی کرونا کشور هستیم، ادامه داد: اما آنچه امروز مهم است سلامت کادر آموزشی و دانش آموزان و خانواده‌های آنها است.

نماینده آمل در مجلس تصریح کرد: در پیک‌ها و سویه‌های  مختلف کرونا شاهد بودیم که این ویروس منحوس چگونه عزیزان ما را از ما گرفته است و نمی‌توان در برابر آن هیچ غفلت و سهل‌انگاری داشته باشیم و هر تصمیمی که می‌گیریم باید به صورت کارشناسی و دقیق باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنیم، اظهار داشت:اگر این پروتکل‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها رعایت شود قطعا کمیسیون نیز مخالفتی با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو مجلس ستاد ملی کرونا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ویروس کرونا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برای بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • آمریکا نگران واکنش عجولانه اسرائیل به ایران و گسترش جنگ است
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • تصمیمات لازم برای واکنش به اقدامات احتمالی اسرائیل در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده است
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • فیلم/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد
  • تصمیم مهم مجلس برای افزایش تعطیلات به ۲ روز + جزئیات
  • وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌‌رود