Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است.

به گزارش خبرگزار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان بسیج استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات فرماندهان و آحاد بسیجیان استان با بیان اینکه ریشه بسیج در اعتقادات و بندگی خداست، اظهار کرد: باید برای ارتقا بنیه اعتقادی بسیج، جلسات اعتقادی مانند حلقه‌های صالحان را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری به بسیجیان توصیه فرمودند که اهل نماز شب باشند؛ زیرا اگر بنیه اعتقادی بسیجیان تقویت شود و همه اهل مساجد و نماز شب شدند، در میدان‌های دیگر نیز موفق خواهند بود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام راحل (ره) و الهام خداوند متعال به ایشان بود گفت: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند، کسی گمان نمی‌کرد که این شجره طیبه چه برکاتی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است. همه این موفقیت‌ها از برکات تصمیمی است که امام (ره) در آن زمان گرفتند.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سعی کردیم فعالیت‌های بسیج را به سمت مساجد و پایگاه‌ها معطوف کنیم، گفت: با توانمند سازی و آموزش تلاش کردیم زمینه بهتری برای فعالیت پایگاه‌های بسیج فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه محور خدمات اجتماعی بسیج را در محلات راه اندازی کردیم، گفت: موفقیت بیشتر در این حوزه نیاز به همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: در بسیج استان با راه اندازی سامانه مهر کریمانه و با کمک پایگاه‌های بسیج، خانواده‌های محروم و بی بضاعت در محلات را با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های متولی شناسایی و سازماندهی کردیم تا در قالب‌های مختلف بتوانیم به این خانواده‌ها کمک کنیم.

فدا اضافه کرد: در محلات با محوریت پایگاه‌های بسیج، آسیب‌های مختلف را شناسایی کردیم و برای بررسی و رسیدگی به دستگاه‌های مرتبط ارائه دادیم و خود ما نیز برای چند محله در قالب طرح کرامت به دنبال مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی، ۱۴۰۰ جهیزیه، تبلت و لوازم تحریر برای دانش آموزان محروم، آزادی ۱۴۰ زندانی و برگزاری کارگاه‌های خانواده و سبک زندگی از دیگر اقدامات بسیج در استان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج برای حفاظت میهن و امنیت پایدار در قالب دسته‌های رزمی سازماندهی شده‌اند و در کمک به نیروی انتظامی برای امنیت محلات و جلوگیری از ناامنی و سرقت، در حال فعالیت هستند.

کد خبر 537779

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسیج هفته بسیج هفته بسیج 1400 سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایگاه های بسیج تشکیل بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند

 حسین شهرکی   بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.
 
وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یا پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند