Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از تصویب مطالعات امکان سنجی خط ۴ متروی مشهد مقدس در یکصدو شصت و نهمین جلسه این شورا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق اظهار کرد: مطالعات امکان سنجی خط ۴ متروی مشهد مقدس با توجه به نظامات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور پیش از این در جلسات مختلف کمیته های فنی این شورا مطرح و مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفته بود و موضوع پس از نهایی شدن مباحث در جلسه اصلی شورا طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه گزارشی در خصوص مطالعات امکان سنجی خط ۴ متروی مشهد از سوی شهرداری مشهد و مشاور طرح ارایه و پس از طرح نظرات اعضای شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و پاسخ به پرسش های مطرح شده در نهایت این مطالعات به تصویب شورا رسید.

جمالی نژاد اضافه کرد: در مطالعات امکان سنجی خط ۴ متروی مشهد، مباحث اقتصادی و زیست محیطی موضوع، تطابق طرح با قوانین فرادستی دستی موجود و رعایت مقررات پدافند غیرعامل و ضوابط بافتهای تاریخی لحاظ شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای خط چهار متروی شهری مشهدمقدس و تکمیل و تقویت سایر خطوط، شاهد متحول شدن چهره این کلانشهر و خدمت رسانی مطلوب تر مدیریت شهری به مردم و زائران حضرت امام رضا (ع) باشیم.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور درخصوص طرح جامع ریلی شهر تهران هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین با بیان اینکه مسایل زیست محیطی و حمل و نقل و ترافیک از مهمترین مسایل کلانشهرهای کشور است به برنامه احداث طرحهای قطارشهری در ۱۰ شهر کشور مشتمل بر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج، اهواز، قم، کرمانشاه و اسلامشهر اشاره کرد و تصریح کرد: توسعه خطوط ریلی درون شهری در اولویت دولت و وزارت کشور قرار دارد و به تازگی قرارگاه بازسازی و نوسازی حمل و نقل عمومی با دستور وزیر کشور به منظور بررسی و تهیه راهبردهایی برای رفع مشکلات پیش روی توسعه ناوگان قطار شهری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی تشکیل شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک متروی مشهد تین مشهد مقدس کارشناسی مشهد خدمت رسانی حضرت امام شهر تهران معاون حمل و نقل وزارت کشور حمل و نقل عمومی قطار شهری شهرداری مشهد مهدی جمالی نژاد خط ۴ متروی مشهد شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند

تین نیوز

 با حضور مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، مکان یابی احداث ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه تبریز سهند بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی وکیلی مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به منظور تسریع در تکمیل نواقص آزادراه تبریز سهند، از محل اجرای ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در این مسیر بازدید کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت احداث تاسیسات امداد و نجات واقع در ابتدای آزادراه از سمت تبریز، رمپ و لوپ های ورودی و خروجی پارک علم و فناوری استان واقع در کیلومتر پنج کیلومتر اول آزادراه و محل احداث ۴ مجتمع خدماتی _ رفاهی بررسی شد.

گفتنی است، مجتمع امداد و نجات که در آزادراه در حال احداث بوده، متشکل از ساختمان های پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راهداری خواهد بود که ساختمان پلیس راه و اورژانس در مراحل پایانی بوده و ساختمان راهداری و هلال احمر نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

اسماعیل برزگر، مدیرعامل شرکت احداث نگهداری و بهره برداری از آزاد راه تبریز سهند و داوود یاری رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک و مشاور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • تاخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد