Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه ارتباط و هماهنگی موسسات خیریه استان با نهادهای خدماتی ضعیف است گفت: تعامل نهادهای کمیته امداد و بهزیستی با موسسات خیریه در استان مرکزی افزایش یابد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، محسن خیرمند پیش از ظهر امروز در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای تسهیل ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش و تعامل سمن‌های خیریه استان برگزار شد با اشاره به نداشتن ارتباط و هماهنگی موسسات خیریه استان با دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت: از جمله اهداف این معاونت تسهیل‌گری و تقویت سمن‌های استان در راستای وظایف محوله طبق اساسنامه آنهاست تا بتوانیم با مشارکت تمامی سمن‌های استان و تقویت نقش مشارکت مردمی در برطرف کردن مشکلات و نواقص موجود گام بلندی را در راستای پیشرفت استان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  عدم اطلاع از تحت پوشش بودن مراجعان در سازمان‌های خدمات‌رسان دولتی مانند کمیته امداد و بهزیستی یکی از مشکلات موجود موسسات خیریه در عدم تمرکزبخشی و ارائه خدمات به مراجعان است.

پنجره واحد ویژه تسهیل و تسریع صدور مجوز موسسات خیریه در استان فارس تشکیل شودشرط جدید معافیت مالیاتی موسسات خیریه اعلام شدرواج مفاسد اقتصادی با سوء استفاده از نام موسسات خیریه/ کلاهبرداران چگونه در بستر شکاف‌های سیاستی لانه می‌گزینند؟

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: بنابراین با مساعدت و همکاری ادارات کل استان در این خصوص راهکارهای مناسب شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت و موسسات می‌توانند اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنند.

خیرمند بیان کرد: همچنین مقرر شد در راستای تمرکزبخشی به اقدامات و ارائه خدمات به گروه‌های هدف هماهنگی لازم با موسسات خیریه استان انجام شود.

به گزارش تسنیم، در این جلسه نمایندگان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان و دبیر هسته خیرین دفتر مشارکت‌های مردمی دادگستری استان هم حضور داشتند.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسسات خیریه خیریه استان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند