Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی ادامه می دهد. این رژیم قصد دارد واحدهای مسکونی جدیدی را برای شهرک نشینان ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی در نظر دارند تا ۹ هزار واحد مسکونی جدید را برای شهرک نشینان در قدس اشغالی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که چندی پیش صهیونیستها طرح جدیدی را به منظور گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری تصویب کرده بودند.

پیشتر کابینه بنت به شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی وعده داد که هر ۳ ماه یک بار مجوز جدیدی برای شهرک سازی ها به آنها اعطا کند. مجوزها برای ساخت و سازهای غیرقانونی در کرانه باختری و قدس اشغالی اعطا خواهد شد.

«ایلیت شاکید» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تأیید خبر مذکور، اعلام کرد: اعضای کابینه با اعطای مجوزهای ساخت و ساز مذکور موافقت کرده‌اند. گفتنی است، از زمان روی کار آمدن نفتالی بنت، شهرک سازی ها در اراضی اشغالی بیش از پیش گسترش یافته است.

کد خبر 5360540 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک سازی کرانه باختری ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین روسیه ایران جنبش حماس سوریه اتحادیه اروپا ترکیه فرانسه بلاروس اوکراین انگلیس رژیم صهیونیستی شهرک سازی ها شهرک نشینان برای شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی اعلام کردند که یهودا گلیک، خاخام افراطی اسرائیلی و نماینده پارلمان این رژیم به همراه تعداد زیادی از استعمارگران اسرائیلی امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
 
شاهدان عینی گفتند که حدود 372 اسرائیلی به رهبری گلیک به صورت گروهی از دروازه مغربی وارد محوطه شدند و در اولین روز عید پسح یهودیان تحت حمایت افسران پلیس این رژیم مراسم این عید را انجام دادند.
 
این در حالی است که حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری افزایش یافته و ده‌ها هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
 
گروه‌های موسوم به معبد از پیروان خود خواسته بودند تا نیمه شب قبل از عید پسح یهودیان به مسجدالاقصی هجوم برند و مراسم خود را انجام دهند.
 

دیگر خبرها

  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم