Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:11:44 GMT

غبار از چهره مزار شهدای باغملک پاک شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۲۰۶۷

غبار از چهره مزار شهدای باغملک پاک شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبح امروز گلزار شهدای باغملک به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان، پاسداران و فرمانده سپاه، نیرو‌های نظامی، انتظامی و عموم مردم غبار روبی شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی امام جمعه شهرستان باغملک در این مراسم با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم که می‌فرماید فَمَن یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیٰ گفت: در قرآن ابتدا از طاغوت و ظلم بیزاری می‌جوید و سپس ایمان به خدا به خدا و مراحل بعدی ایمان ذکر شده است لذا دشمنی با استکبار جهانی و مرگ بر آمریکا از سفارشات اسلام  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بسیج از ابتدای تشکیل دشمن استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بوده و خواهد ماند.

همه ساله و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه در تقویم ایران به نام هفته بسیج نام گذاری شده و غبار روبی از مزار شهدا نیز یکی از برنامه های هر سال این هفته است. هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.  

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غبارروبی مزار شهدا هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس