Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح پیش فروش یک ساله هفت محصول سایپا ساعت 14 امروز، چهارم آذر در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.
به گزارش آریا؛قرعه‌کشی طرح پیش فروش یک ساله هفت محصول سایپا در آذر 1400 انجام و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی ساعت 14 امروز، چهارم آذر در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله هفت محصول سایپا شامل شاهین. جی، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک. آر، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا 151 با حضور نهاد‌های نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.
 در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا 120هزار و 773 نفر شرکت کردند که 117 هزار و 763 نفر واجد شرایط شناخته شدند.
 ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 4 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 8 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
 در این طرح 400 دستگاه خودرو شاهین. جی عرضه می‌شود. علاوه بر این 800 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 500 دستگاه کوییک. آر، 800 دستگاه کوییک. اس، هزار دستگاه ساینا. اس، 200 دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و300 دستگاه سایپا 151 عرضه می‌شود.
 اسامی منتخب طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی امروز (پنج شنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 14 روز پنج شنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.
 گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش یک ساله، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سایپا طرح پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی دستگاه کوییک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی برندگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در استان سمنان اعلام شد.

به این ترتیب محمود اسماعیلی از سرخه، بهاره کریمیان در سمنان، طاهره ریاضی پناه از سمنان، بهنام خالقی از بسطام و محبوبه نوشک از شاهرود برندگان روز پانزدهم هستند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم به صورت کشوری و استانی آغاز شده و برندگان جوایز ارزشمند مادی و معنوی دریافت می‌کنند.

مسابقه روز شانزدهم به این شرح است:

کدام آیه به نبرد پیامبران با با بزرگترین دشمن شأن که حاکمان مستبد هستند اشاره دارد؟

گزیه یک: آیه هشت سوره زلزال

گزینه دو: ۱۶۲ سوره انعام

گزینه سه: ۲۴ سوره مبارکه طه

گزینه چهار: ۹ سوره مبارکه اسرا

عدد گزینه مورد نظر را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۴۴ ارسال نمائید.

کد خبر 6063988

دیگر خبرها

  •  اعلام اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها 
  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • اسامی برندگان روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» اعلام شد
  • هیوندای موتور دست‌ودلباز شد
  • اسامی برندگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در استان سمنان
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها
  • اسامی برندگان روز چهاردهم پویش «زندگی با آیه‌ها» اعلام شد
  • اعلام اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان
  • اسامی برندگان روز چهاردهم مسابقه زندگی با آیه ها اعلام شد
  • اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان