Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: نقش شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در تحقق منویات اقتصادی مقام معظم رهبری بی‌بدیل است.

فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه ۴ آذر در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: مصوبات شورای گفت و گو ابلاغ و توسط مسئولین ذیربط پیگیری می‌شود، جلسه آتی نیز این مصوبات مرور می‌شود در موارد لزوم استانداری مستقیما به موضوعات ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنی تقویت بدنه اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل های مختلف در راستای توسعه همه جانبه کشور است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کنونی هیچ راهی جز اقتصاد مقاومتی نمی‌تواند کشور را از بحران نجات داده و مسیر توسعه را هموار کند و در این راستا شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی موظف است نقاط قوت و ضعف استان در حوزه مسائل اقتصادی را فهرست‌بندی کرده و با تمام قوت در جهت رفع موانع تولید حرکت کند.

ناصر بیکی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ شورای گفت و گوی استان رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داد و این در حالیست که این رتبه در ۶ ماه نخست همان سال رتبه ۷ بوده است.

وی افزود: با رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از سوی بخش دولتی حتما بخش خصوصی می تواند حرکت بهتری در این مسیر داشته باشد. شورای گفت و گو باید جهت تحقق رسالت راهبردی خود دستاوردهای مهمی داشته باشد و امیدواریم روز به روز شاهد اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی استان باشیم. شورای گفت و گو باید خروجی کارگشا داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: شورای گفت و گوی استان تا کنون ۵۷ نشست برگزار کرده و به طور متوسط در هر ماه این نشست برگزار و تمامی مصوبات این نشست تا مرحله اجرا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی شورای گفت و گوی شورای گفت و گو بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟